quote:Op zondag 23 juli 2006 22:27 schreef DLTF het volgende:
[..]
die zijn al 4 jaar weg, ff bijblijven he
Rowwen Hèze![]()
Ok, dan laten we Foppe eens met Tony Blair sprekenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:31 schreef Walrik het volgende:
[..]
Mag ik je eraan herinneren dat het Fries, de taal dus, de taal is die het allerdichtst staat bij het Engels? Dat t Fries het meest gemeen heeft met het Engels, van alle talen ter wereld??
Geeft te denken, non?
On topic: ik heb eerlijk gezegd nooit last van Friezen. Sterker nog, volgens mij is het een uitstervende tak. Waarschijnlijk krijgen ze europese subsidie omdat ze aan t uitsterven zijn net als bijvoorbeeld de boommarter en de lynx. Friezen, we moeten er zunig op zijn!
Die duwen we de grens over, richting duitslandquote:Op zondag 23 juli 2006 22:32 schreef Walrik het volgende:
Oh en by the way:
LIMBURG heeft heel veel Friezen. Dat zijn de afstammelingen van de arme Friezen die aan t begin van de vorige eeuw, berooid en wel, naar t Zuiden trokken om daar in de mijnen te gaan werken.
en dus kapot gebleven in de mijn...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:32 schreef Walrik het volgende:
Oh en by the way:
LIMBURG heeft heel veel Friezen. Dat zijn de afstammelingen van de arme Friezen die aan t begin van de vorige eeuw, berooid en wel, naar t Zuiden trokken om daar in de mijnen te gaan werken.
Komen we bij jullie wel koe-rijdenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:33 schreef Keramiekplaatser het volgende:
DLTF zou jij zo even stil kunnen zijn zo? Anders steek ik de rodel- en kabelbaan in Valkenburg in brand en heeft Limburg dus helemaal geen (touristische) inkomsten meer.
Lezen jong, jij was 't nietquote:Op zondag 23 juli 2006 22:31 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Alleen jouw vriendins vlaai was lekker, die was toen nog strak![]()
En wat kunnen we zoal in die provincie van jullie beleven? Iets om trots op te zijn?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:36 schreef DeBastaard het volgende:
Frieljepeppen
Doe je best....quote:Op zondag 23 juli 2006 22:33 schreef Keramiekplaatser het volgende:
DLTF zou jij zo even stil kunnen zijn zo? Anders steek ik de rodel- en kabelbaan in Valkenburg in brand en heeft Limburg dus helemaal geen (touristische) inkomsten meer.
www.google.nlquote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef Slapshot het volgende:
[..]
En wat kunnen we zoal in die provincie van jullie beleven? Iets om trots op te zijn?
www.alfa-bier.nlquote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef Slapshot het volgende:
[..]
En wat kunnen we zoal in die provincie van jullie beleven? Iets om trots op te zijn?
Lijkt me wel ja.....quote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Ze zit 3 weken in 't buitenland, maja, droom verder, zoek je eigen "mokkel", als ze je kan verstaanquote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Vraag je mokkel maar, en anders liegt ze...
Je kunt er met de kabelbaan en rodelen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Zoveel carnaval word hier, gelukkig niet gevierd. En dat Limburg goed ligt voor de handel heb ik de afgelopen tijd gezien, al die ontslagenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef DLTF het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.....
Oke, carnaval is echt iets LImburgs, maar wordt tot in Friesland gevierd, verder hebben we heel veel bergen(bergjes), hebben we 'n prachtige natuur, Rowwen Héze en vergeet vooral niet dat Limburg internationaal veel beter ligt voor de handel dan Friesland
Is maar facade jong, zo krijgen jullie de indruk dat zich meer boeren bij jullie komen vestigen...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:42 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Zoveel carnaval word hier, gelukkig niet gevierd. En dat Limburg goed ligt voor de handel heb ik de afgelopen tijd gezien, al die ontslagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |