Rieken en brandende fakkels bedoel je toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Handig topic, weet ik precies hoeveel bijlen ik moet bestellen
Neen.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:28 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Rieken en brandende fakkels bedoel je toch?
Jongen type eens normaal ABN, ik versta er "gjeen sakse fan "quote:
Waarom zou ik in die kneuzentaal typen? Iedereen die van belang is, is uitstekend in staat die text te begrijpen. Dat jij dat niet kunt, ligt voor de volle 100% aan jou (gebrek aan) hersencapacitiet.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jongen type eens normaal ABN, ik versta er "gjeen sakse fan "
Dat komt denk ik meer doordat dat Friese dialect best lastig is; hoewel ik er wel kaas van kan maken van die tekst..quote:Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik in die kneuzentaal typen? Iedereen die van belang is, is uitstekend in staat die text te begrijpen. Dat jij dat niet kunt, ligt voor de volle 100% aan jou (gebrek aan) hersencapacitiet.
Zo, als je mij op mijn taalkundigheid wilt afrekenen moet je eerst zelf beter Nederlands leren typen stomme boer.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik in die kneuzentaal typen? Voor iedereen die waarvoor het van belang is, is uitstekend in staat die text tekst te begrijpen. Dat jij dat niet kunt, ligt voor de volle 100% aan jouw (gebrek aan) hersencapacitiet.
Ik leg net uit dat ik het Nederlands niet van belang vind, waarom zou ik dan mn best doen het foutrloos te schrijven?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Zo, als je mij op mijn taalkundigheid wilt afrekenen moet je eerst zelf beter Nederlands leren typen stomme boer.
14.gifquote:Op maandag 24 juli 2006 14:02 schreef descendent1 het volgende:
[..]
oh ja; en t zal officieel best een taal zijn; maar zolang er genoeg Friezen zijn die zich er zo mee lopen op te geilen; omroep Friesland op de publieke omroep; Friezen die op willekeurige RTV stations weigeren gewoon Nederlands te praten; Friezen die altijd hun Friese vlag op hun tent hangen als ze in bijv. Frankrijk aan t camperen zijn etc. Zolang noem ik het een dialect; stelletje aanstellers!
Joa!! Trits juh fan dejje stummle minschjens nits oan!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:09 schreef Krupelhintsje het volgende:
Lit se mar eamelje Alexxxxx
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik in die kneuzentaal typen? Iedereen die van belang is, is uitstekend in staat die text te begrijpen. Dat jij dat niet kunt, ligt voor de volle 100% aan jou (gebrek aan) hersencapacitiet.
gefeliciteerdquote:Op maandag 24 juli 2006 15:03 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wij mogen dan in het laagste gedeelte van Nederland wonen, maar wij hebben nooit last van water, limburg en zeeland daar in tegen wel. Dus Friesland ownt alle provincie's qua water management![]()
als het van belang was dan was het ook wel een bestuurlijke taal buiten de provincie... Nu is het gewoon een dialect, nou vooruit: een provincietaaltje.... Maar goed, das limburg ook..quote:Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar stamt het ook van afquote:Op maandag 24 juli 2006 15:36 schreef ZUID-OOST het volgende:
frieslandvage taal daar hoor, als je dat hoort lijkt dat net op deens, zweeds enz.
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Joa!! Trits juh fan dejje stummle minschjens nits oan!
Dan ga daar ook lekker wonenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Daar stamt het ook van afHet komt van een andere talenfamilie als de taal die in de rest van Nederland wordt gesproken.
Neuh, gewoon Heerenveen, voetballen genoeg Denen daar.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dan ga daar ook lekker wonenver weg in Scandinavië...
Met voetballen zijn jullie zeker voor Denemarken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |