abonnement Unibet Coolblue
pi_46037440
Zouden ze deze versie nou ook als begin van een concert gaan gebruiken? Zou toch denken van wel! Iedereen gelijk in de stemming, toch? Ik wel!
pi_46037669
klinkt sexy
pi_46038012
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:40 schreef Ephemera het volgende:

[..]

Wat een afschuwelijk album vond ik dat. Ik geloof dat ik hem één keer heb geluisterd, me in slaap heb gehuild vanwege dit fiasco en toen het album niet meer heb aangeraakt.
Maar dit klinkt veelbelovend
En toch, ik heb afgelopen week Some Kind Of Monster gezien. Daardoor heb ik wel meer begrip voor hoe ze te werk zijn gegaan, eigenlijk. Alleen dat ze die snare van Lars zo klote hebben gelaten, dat snap ik nog steeds niet. , .
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:49 schreef crossover het volgende:
Fuck wat een vet nummer!!!!
Eindelijk weer iets gaafs
Maar dit nummer was er toch eigenlijk al? Stond op S&M?
Het staat zelfs al op Live Shit: Binge & Purge. En dan knallen ze meteen door met Enter Sandman, echt een prachtige combi! Maar elke keer is/was het de originele versie en niet de gitaarversie. .
pi_46038407
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:49 schreef crossover het volgende:
Fuck wat een vet nummer!!!!
Eindelijk weer iets gaafs
Maar dit nummer was er toch eigenlijk al? Stond op S&M?
Dit nummer is gemaakt ter ere van Ennio Morricone die het origineel heeft gemaakt. Metallica gebruikt, zoals je zelf al aangeeft, het nummer al jaren als opener. Zoals in de link staat aangegeven is er een heel album samengesteld met covers op nummers van Ennio door artiesten die in de loop der jaren zijn muziek hebben gebruikt.

http://www.metallica.com/index.asp?item=600114

Hieruit kan je niet opmaken hoe het volgende album gaat worden. Dan zou je naar New Song 1 en 2 moeten luisteren.
pi_46042747
Holy crap dat klinkt lekker!! Kreeg er kippenvel van!

Als het hele album zo word, dan kan het niet verkeerd gaan!
Jaymz stem is veel veranderd in de loop der jaren, maar alleen maar ten goede als je het mij vraagt!
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  FOK!fotograaf dinsdag 6 februari 2007 @ 16:13:17 #56
159915 -Menn0-
MNO
pi_46043333
Dit komt niet op de nieuwe cd hoor

Dit komt op dat Morricone album, zoals in de post boven je staat uitgelegd zie ik net
,,/
  dinsdag 6 februari 2007 @ 16:25:51 #57
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_46043751
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:40 schreef Ephemera het volgende:

[..]

Wat een afschuwelijk album vond ik dat. Ik geloof dat ik hem één keer heb geluisterd, me in slaap heb gehuild vanwege dit fiasco en toen het album niet meer heb aangeraakt.
Maar dit klinkt veelbelovend
Afschuwelijk omdat 't van Metallica komt of omdat je het als algemeen gewoon niks vind?
Ik zelf vind 't een puik album (Alle albums van Metallica overigens)
Vind 't juist knap van ze dat ze bij ieder album andere sound en feel proberen.

En het concert van vorig jaar was ge-wel-dig.
Maar dat kan ook komen omdat 't mijn eerste concert was waar ik heen ben geweest, vond 't toen ook wel speciaal dat ze 't hele Master Of Puppets album speelde.
Zijn toch veel mensen die show na show afgingen in de hoop Leper Messiah, Orion, Disposable heroes etc te horen en ik kreeg dat bij m'n eerste concert voorgeschoteld.

IK vind dat mensen tegenwoordig teveel zijken over Metallica, ze zijn wel de reden van zeer veel bands die er nu zijn.
Maarja, IK vind ze fanatastisch.
0 topics op naam. 14.gif
pi_46044713
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:25 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Afschuwelijk omdat 't van Metallica komt of omdat je het als algemeen gewoon niks vind?
Ik zelf vind 't een puik album (Alle albums van Metallica overigens)
Vind 't juist knap van ze dat ze bij ieder album andere sound en feel proberen.

En het concert van vorig jaar was ge-wel-dig.
Maar dat kan ook komen omdat 't mijn eerste concert was waar ik heen ben geweest, vond 't toen ook wel speciaal dat ze 't hele Master Of Puppets album speelde.
Zijn toch veel mensen die show na show afgingen in de hoop Leper Messiah, Orion, Disposable heroes etc te horen en ik kreeg dat bij m'n eerste concert voorgeschoteld.

IK vind dat mensen tegenwoordig teveel zijken over Metallica, ze zijn wel de reden van zeer veel bands die er nu zijn.
Maarja, IK vind ze fanatastisch.
Het album 'St. Anger' vond ik niks. Metallica zelf vind ik Ik ben al jaren fan, maar dit album zet ik niet gauw op. Ik vind het tof dat ze wat experimenteren en niet altijd in dezelfde sound blijven hangen, maar dit experiment (en alleen dit experiment dus) vond ik niks
pi_46045465
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:25 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Afschuwelijk omdat 't van Metallica komt of omdat je het als algemeen gewoon niks vind?
Ik zelf vind 't een puik album (Alle albums van Metallica overigens)
Vind 't juist knap van ze dat ze bij ieder album andere sound en feel proberen.

En het concert van vorig jaar was ge-wel-dig.
Maar dat kan ook komen omdat 't mijn eerste concert was waar ik heen ben geweest, vond 't toen ook wel speciaal dat ze 't hele Master Of Puppets album speelde.
Zijn toch veel mensen die show na show afgingen in de hoop Leper Messiah, Orion, Disposable heroes etc te horen en ik kreeg dat bij m'n eerste concert voorgeschoteld.

IK vind dat mensen tegenwoordig teveel zijken over Metallica, ze zijn wel de reden van zeer veel bands die er nu zijn.
Maarja, IK vind ze fanatastisch.
Zeiken is met een korte 'ei'.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:21:57 #60
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_46045787
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:12 schreef rompompom het volgende:

[..]

Zeiken is met een korte 'ei'.
My bad.
Ben niet de beste der Nederlandsche taal.
0 topics op naam. 14.gif
pi_46046177
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:21 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

My bad.
Ben niet de beste der Nederlandsche taal.
Voor de rest ben ik het best met je eens, al vind ik St. Anger niet zo geweldig. Voornamelijk door de drums.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:22:32 #62
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_46049642
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:13 schreef -Menn0- het volgende:
Dit komt niet op de nieuwe cd hoor

Dit komt op dat Morricone album, zoals in de post boven je staat uitgelegd zie ik net
Dat het op dat Morricone album komt hoeft niet te betekenen dat het nummer niet op het nieuwe album kan staan.
pi_46049727
Kijk hier, het origineel van Morricone, zoals Metallica die dus gebruikt:

http://www.youtube.com/watch?v=qQ3u3fTG70Q
pi_46051907
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:22 schreef Djaser het volgende:

[..]

Dat het op dat Morricone album komt hoeft niet te betekenen dat het nummer niet op het nieuwe album kan staan.
Zal eerder een B-side van een single worden.
pi_46052143
Op sommige foto's lijkt Hetfield echt oud
Check op 1:45
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_46052534
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:18 schreef crossover het volgende:
Op sommige foto's lijkt Hetfield echt oud
Check op 1:45
Gast, hij ís oud. .
pi_46052787
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:26 schreef rompompom het volgende:

[..]

Gast, hij ís oud. .
Ik kon me iig niet herinneren dat ie een grijze baard had
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:42:43 #68
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_46053231
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:25 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Afschuwelijk omdat 't van Metallica komt of omdat je het als algemeen gewoon niks vind?
Ik zelf vind 't een puik album (Alle albums van Metallica overigens)
Vind 't juist knap van ze dat ze bij ieder album andere sound en feel proberen.

En het concert van vorig jaar was ge-wel-dig.
Maar dat kan ook komen omdat 't mijn eerste concert was waar ik heen ben geweest, vond 't toen ook wel speciaal dat ze 't hele Master Of Puppets album speelde.
Zijn toch veel mensen die show na show afgingen in de hoop Leper Messiah, Orion, Disposable heroes etc te horen en ik kreeg dat bij m'n eerste concert voorgeschoteld.

IK vind dat mensen tegenwoordig teveel zijken over Metallica, ze zijn wel de reden van zeer veel bands die er nu zijn.
Maarja, IK vind ze fanatastisch.
Ik heb meer het gevoel dat er nog mensen zijn die claimen dat het goed is omdat het metallica is. Kan me niet voorstellen dat een onbekende band een bagger cd als St. Anger uitbrengt en er mee weg komt. Met alle respect voor metallica, maar St. Anger deugt echt voor geen meter, productie is brak, de nummers lopen niet en James zonder drank klinkt niet bepaald goed op die plaat....
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 6 februari 2007 @ 22:02:23 #69
149345 StunningCunt
So what you boring little cunt
pi_46056557
yep, zeer lekkere cover. Ze zijn op de weg terug, dat is duidelijk. De productie laat zeker nog te wensen over. Dit is duidelijk niet door Rubin geproduceert. Jammer dat James' gitaargeluid niet goed doorkomt, dat is de laatste tijd vaker het geval.
A lapse of perception
pi_46059082
Die cover klinkt leuk inderdaad. Vind de zangpartij van Hetfield nog ff wennen, maar het gaat de goeie kant op.

Heb de laatste tijd trouwens een Garage inc.-periode
Ik wil niet meer, ik wil niet meer! Ik wil geen handjes geven!
Ik wil niet zeggen elke keer:Jawel mevrouw, jawel meneer......
nee, nooit meer in m'n leven!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:14:07 #71
149345 StunningCunt
So what you boring little cunt
pi_46059500
Garage Inc. vindt ik trouwens veruit het sterkste album qua zang van Hetfield.
A lapse of perception
  FOK!fotograaf dinsdag 6 februari 2007 @ 23:18:04 #72
159915 -Menn0-
MNO
pi_46059669
It's Electric!!!!!!!!!!!
,,/
pi_46060590
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:14 schreef StunningCunt het volgende:
Garage Inc. vindt ik trouwens veruit het sterkste album qua zang van Hetfield.
Ja,die is zwaar goed daarop ja. Bijna onherkenbaar soms! !
pi_46114006
Hehey friends tvp
pi_46129958
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:13 schreef -Menn0- het volgende:
Dit komt niet op de nieuwe cd hoor

Dit komt op dat Morricone album, zoals in de post boven je staat uitgelegd zie ik net
Dat snap ik ook... Maar als de rest van het nieuwe materiaal zo word dan krijgen we een vette CD
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')