Dus kan je blij nog jaren wachten.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:42 schreef Rapaille het volgende:
Ik heb een inschrijfwaarde van 51 maanden en sta pas een week of 4 ingeschreven![]()
Nee, sta officeel ingeschreven bij mijn ouders (koopwoning). Snap het ook niet helemaal, maar ik klaag er niet over.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:45 schreef Moonlight_Drive het volgende:
[..]
Dus kan je blij nog jaren wachten.
Waarschijnlijk zit je al in een woning van de woningbouwvereniging welke je dan achterlaat, anders kom je nooit aan die woonwaarde.
je hebt als het goed is meerdere brieven gehad dat je je opnieuw in moest schrijven, dat moest iedereen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:17 schreef luldebehanger het volgende:
Ik ben gvd niet eens bekend meer,wat een tyfus systeem,kan ook niet meer inloggen,en de awl weet van niks en kunen niks vinden,Schrijf je maar opnieuw in kreeg ik te horen.
Sterf ik blijf hier wel wonen
Ik weet nog een mooi 18e eeuws pand. In goede staatquote:Op zondag 23 juli 2006 20:33 schreef -skippybal- het volgende:
kraak
Dat heb ik allemaal gedaan,en kon altijd inloggen,nu is alles opeens weg,en omdat alles rond was heb ik geen brief meer.Typisch de woningbouw Leiderdorp,daar gaat altijd van alles ms.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je hebt als het goed is meerdere brieven gehad dat je je opnieuw in moest schrijven, dat moest iedereen.
Het rijmt ook nog!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef SevenWonders het volgende:
Jazeker de Hypotheker....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |