Meeloper.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:08 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik moet nog toegang vragen voor het pr0n-forum.
Betreffende toeps: Ik ben het volledig met yvonne eens.
Als Toeps zichzelf voor gek zet compleet door haar eigen toe doen dan moet hij daar boven staan en het vergeten. Maar nee, men vindt het nodig om miss Internet onbekendheid de grond in te trappen en vooral niet de platvloerse opmerkingen te schuwen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wat was 't punt wel? dat hij zich superieur opzette? Dat hij z'n gast voor schut zette? Luister zelf eens naar 't programma zou ik zeggen... rick is een heul geschikte peer.. en als toeps zichzelf voor schut zet moet je niet rick daar de schuld van geven hè..
wat heeft dat met toeps te makenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:46 schreef juiced het volgende:
[..]
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/fraubitch heeft een mutsen-club.
Ik moest alleen maar heel erg aan een mutsen-club denken. Niets persoonlijks!quote:
Neehoor, Shirley mag gratis.quote:
Heb je je lul al gewassen of mag Rick daar straks de klontjes vanaf knabbelen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wat was 't punt wel? dat hij zich superieur opzette? Dat hij z'n gast voor schut zette? Luister zelf eens naar 't programma zou ik zeggen... rick is een heul geschikte peer.. en als toeps zichzelf voor schut zet moet je niet rick daar de schuld van geven hè..
Jij zou toch oprotten uit dit topic?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb je je lul al gewassen of mag Rick daar straks de klontjes vanaf knabbelen?
mag ik dat misschien zelf even bepalen?quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mag ik dat misschien zelf even bepalen?
dankje
Weer een reden om jou minder serieus te nemenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
irl is ze dat wel ja, ik zeg toch net dat ik ook niet alles goedkeur wat ze doet.
en ik geloof meteen dat ze op sommige als rete-irritant over kan komen. Maar dat zeg ik toch ook helemaal niet met mijn posts?
ik zeg alleen maar dat ik de basherij wat te ver vind gaan, er zijn veel ergere users...
maargoed, ik meng me hier niet verder in. jullie mening is duidelijk, en de mijne ook.
klaar toch?
whehe, ik meng me toch ook verder niet meer in DIE discussie? ik heb niet gezegd dat ik uit het topic zou blijvenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Weer een reden om jou minder serieus te nemen
Matige terugkrabbel-actiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
whehe, ik meng me toch ook verder niet meer in DIE discussie? ik heb niet gezegd dat ik uit het topic zou blijven
I'm sorry..het is Vrijdag, ik ben een beetje moe. Ik zal wat beter mijn best doen okee?quote:
Nou vooruitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I'm sorry..het is Vrijdag, ik ben een beetje moe. Ik zal wat beter mijn best doen okee?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou vooruit![]()
alleen omdat u ouder bent dan mij en mijn mamma mij geleerd heeft respect voor ouderen te hebben![]()
volgens mij (als ik me niet vergis hoor, heb me niet volledig ingelezen) was het onderdeel van het winnen van SOTJ, dus kon ze het niet weigeren.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Meeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, nogsteeds lopen knabbelen omdat een griet zich heb laten opnaaien en vervolgens op een valse nichten-manier die dj te kakken probeert te zetten?
Je weet dat hij irritant _kan_ zijn. Je weet wat je _kan_ verwachten.
Ben je het hier niet mee eens? Dan moet je gewoon niet instemmen om mee te doen aan dat programma, maar ga niet zielig lopen 'whinen' achteraf.
'Get a Life'
Tsja, had ze maar niet met die achterlijke verkiezing mee moeten doenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
volgens mij (als ik me niet vergis hoor, heb me niet volledig ingelezen) was het onderdeel van het winnen van SOTJ, dus kon ze het niet weigeren.
maar ik kan me vergissen dus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |