Gewoon blijven proberen, na 3x kom je er wel in.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef gamecube_master het volgende:
Maar ik krijg altijd "failed to hack [ip]". Hoe moet je dat ooit lukken dan
Opnieuw en opnieuw doenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef gamecube_master het volgende:
Maar ik krijg altijd "failed to hack [ip]". Hoe moet je dat ooit lukken dan
Photonshop? Of bedoel je Photoshop? En wat kan je daar dan mee?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:59 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Opnieuw en opnieuw doenEn later gaat het makkelijker
Ik heb nu Safeguard 1.1 en Photonshop 1.2 gevonden![]()
Mja, dat zijn dus warezquote:Op maandag 24 juli 2006 17:00 schreef Niwa het volgende:
[..]
Photonshop? Of bedoel je Photoshop? En wat kan je daar dan mee?
Je bedoelt als hun geld overmaken?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:02 schreef GanGStaR het volgende:
of op dns servers kijken naar andere NPC's
en account nummers haal je uit mensen die hun log niet schoonmaken en daar gewoon hun account nummer in laten staan...
dus altijd je log wissen! en alle handelingen die je op een andere pc gedaan hebt... wnat daar wordt het ook gelogged...
Is het rood?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:06 schreef gamecube_master het volgende:
Wat is dit nou voor rotzooi
Ik heb al weer een virus?
Heb ik meteen gedaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:07 schreef Niwa het volgende:
[..]
Is het rood?
Dan heb je denk ik niet snel genoeg je IP gewist uit de log.
Heb jij een IP voor me waar ik filehider oid kan halen?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:08 schreef GanGStaR het volgende:
ip's worden ook op sites geregistreerd... dus dat heeft niet alleen met logs op andermans pc te maken...
en inderdaad als zij geld over maken van hun spam/warez wordt het bank nummer in de log getoont
Dan doe je toch wat fout...quote:Op maandag 24 juli 2006 17:19 schreef gamecube_master het volgende:
En nu wel weer een virus. Leuk spel dit
Welke NPC is dat? En wat heb je er wel niet voor nodig?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:19 schreef GanGStaR het volgende:
3DS Min 20000 Mb pffffff daar heb ik toch geen ruimte voor!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |