Helios 1.0quote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef Whizzkith het volgende:
Oja Gangster, heb jij unhider 0.8 of hoger?
Hebbe hebbe hebbequote:
Moet wel wat tegenover staanquote:Op maandag 24 juli 2006 12:52 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Hebbe hebbe hebbe![]()
Ik heb nu eindelijk een NPC gevonden met basher 0.9 en nog wat andere 0.9 versies![]()
Zoals ik net zei heb ik Basher Bruteforce Cracker 0.9quote:Op maandag 24 juli 2006 12:55 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Moet wel wat tegenover staan![]()
Heb je een mooie Brutus versie?
-edit 219.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:57 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Zoals ik net zei heb ik Basher Bruteforce Cracker 0.9Of is er weer een Brutus boven de 0.9?
die moet je zelf behouden! je moet de spam mail virus uploadenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:31 schreef Niwa het volgende:
Lijkt me wel een leuk spel, ben nu marketmailer oid aan het uploaden naar een slave.
Ja, daar ben ik nu ook achter.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:52 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
die moet je zelf behouden! je moet de spam mail virus uploaden
En volgens mij word ik gehacked, want er zit een rood virus in m'n software, en ik kan hem niet verwijderen.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:18 schreef GanGStaR het volgende:
hmm detection level?? beter wordt daar ook info over gegeven
Aan het begin nog erg handig, maar als de files opeens 1000 euro per stuk kosten om ze te backupen is het erg kutquote:Op maandag 24 juli 2006 15:24 schreef apensnot het volgende:
www.rapidbackup.com hier kun je bestanden backuppen.
Je downloads failen alleen als je niet op dezelfde slave zit als waar je de file vandaan hebt als je op view druktquote:Op maandag 24 juli 2006 15:55 schreef apensnot het volgende:
Als ik een virus(zwarte) heb gedownload, dan kan ik ze niet terugvinden om te uploaden bij een slave.
Edit: Die downloads failden steeds, ik upload nu mijn 1e virus.
Jepquote:Op maandag 24 juli 2006 15:55 schreef Niwa het volgende:
Ik heb iemand gehacked.![]()
Hij had een programmatje dat ik nog niet had, ff downloaden, en dan moet ik toch spam_emails_backdoor uploaden en hiden bij hem?
Het is volgens mij een nog ergere newbie dan mij waar ik op zit.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:04 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
JepEn dan Market Mailer draaien zodat je geld kunt verdienen
![]()
Als het zo'n noob is hoef je de file niet eens te hiden hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 16:07 schreef Niwa het volgende:
Ohja, die gast heeft disksearch, daarmee kan hij toch hidden files vinden?
Moet ik die dan dalijk ook deleten?
Maar als ik dat doe, weet hij dat hij gehacked is, en formatteerd hij misschien, toch?
Dank u, ik ben nu net 100mb aan het downloaden, was het weer bijna fout gegaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:04 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Je downloads failen alleen als je niet op dezelfde slave zit als waar je de file vandaan hebt als je op view druktDat had ik aan het begin ook, bijna al mijn downloads failden
Je kan toch gewoon op Hide drukken bij die file?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:11 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Als het zo'n noob is hoef je de file niet eens te hiden hoor(Kun je ook niet zonder filehider)
Lukt niet als je geen filehider hebtquote:Op maandag 24 juli 2006 16:12 schreef Niwa het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon op Hide drukken bij die file?
Oh ok, maar hij laat die file er toch niet op staan?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:17 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Lukt niet als je geen filehider hebt![]()
Hij heeft een anti-virus programma nodig om hem te kunnen verwjiderenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:18 schreef Niwa het volgende:
[..]
Oh ok, maar hij laat die file er toch niet op staan?
Coolquote:Op maandag 24 juli 2006 16:23 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Hij heeft een anti-virus programma nodig om hem te kunnen verwjideren
Nah, je kunt wel zijn log bekijken of hij actief bezig isquote:Op maandag 24 juli 2006 16:25 schreef Niwa het volgende:
[..]
Cool.
Heb al een beetje geld.
Volgens mij is hij offline, kan ik dat checken?
Nee, hij doet al een tijdje helemaal niks.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:26 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Nah, je kunt wel zijn log bekijken of hij actief bezig is
M'n slavequote:Op maandag 24 juli 2006 16:44 schreef GanGStaR het volgende:
wie?
Ik heb nu 0,2 ¤.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:45 schreef GanGStaR het volgende:
56691XXXX : 1296.81¤
kijk dat zijn de betere dingen
Hoe kom je achter iemands bank account?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:47 schreef GanGStaR het volgende:
ohw voor jou extra info: dat was een account die ik gehacked haddus dat is extra centjes voor mij
Als het een rode is moet je formateren, of virusscanner gebruiken.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:51 schreef gamecube_master het volgende:
hoe verwijder ik zo'n spam_emails_backdoor?
godverquote:Op maandag 24 juli 2006 16:53 schreef Niwa het volgende:
[..]
Als het een rode is moet je formateren, of virusscanner gebruiken.
Ik weet alleen niet hoe je aan een virusscanner komt.
Je moet een Dictionary Cracker hebben, dan bij die NPC log kijken, en dan dat IP cracken.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:54 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
godver
Ik snap echt geen zak van dit spel?
Hoe kan je nou iemand hacken dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |