quote:Op zondag 23 juli 2006 19:30 schreef GanGStaR het volgende:
moogle -> bank
bij united heb je geen begin kapitaal nodig
vette shit, bank account succesvol gehacked.. én hij had zijn geld er nog op staankleine 500 euro... altijd leuk
DNS servers nazoeken, en proberen die IPs te hacken.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:40 schreef Omkron het volgende:
Ja.. maar ik heb maar één rood ip nummer staan.. meer niet..?
Morgen een IP-Changequote:Op zondag 23 juli 2006 21:05 schreef cryotek het volgende:
Je bent wel een van mn slaves, maar ik ben het niet
Je moet niet meer hacken/inloggen ergensquote:Op zondag 23 juli 2006 21:31 schreef GanGStaR het volgende:
ik wordt een beetje para van dat ip change... iedere keer als ik het probleer blijft hij zeuren over dat ik moet wachten...
en me ip blijf het zelfde... best annoying
disksearch 0.7quote:Op zondag 23 juli 2006 22:59 schreef Whizzkith het volgende:
Damn, heeft iemand mijn basher laten verdwijnen en ik heb geen Software Finder die hem terug kan vinden... Gangstar heb jij nog hoge versies Software Finders?
wil je hem op die ene slave zetten? 179.92.0.XX?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:26 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
disksearch 0.7
wow, anders kom ik een file van 7000 tegen...
Ik ook. Er is iemand flink aan het verzieken geweestquote:Op maandag 24 juli 2006 08:35 schreef GanGStaR het volgende:
ahh ik ga formateren, even virussen kwijt raken....
ben vanacht toch practisch al me software kwijt geraakt :S
[lolbroekmodus]quote:Op maandag 24 juli 2006 09:58 schreef Omkron het volgende:
Erver is down ja.. en waarom verbaasd dat met niets..?
pro alarm 1.0 en safeguard 1.1 hierquote:Op maandag 24 juli 2006 09:50 schreef LegacyCode het volgende:
En volgens mij ligt nu de server uit.
Ik had juist een redelijk deftige firewall (Guardian 0.8) en eindelijk een versie van Cashit lite gevonden.
Dat deleten moet een stuk moeilijker gemaakt worden. Een niet te verwijderen log-entry oid zou het gebruik ervan ontmoedigen.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:03 schreef Sebasser het volgende:
ik ben weer eens al me files kwijt..
Euhm bij mij toch niet hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 10:11 schreef GanGStaR het volgende:
...
trouwens, volgens ping is de server gewoon online...
1 2 3 | Time-out bij opdracht. |
of daar software voor maken..quote:Op maandag 24 juli 2006 10:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dat deleten moet een stuk moeilijker gemaakt worden. Een niet te verwijderen log-entry oid zou het gebruik ervan ontmoedigen.
mjah hier nu ook... :Squote:Op maandag 24 juli 2006 10:23 schreef LegacyCode het volgende:
[..]
Euhm bij mij toch niet hoor
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |