Zoals je kunt lezen in de FAQ van FOT zijn ze nog wat te groot. Als je ze zou kunnen verkleinen: heel graag, anders moeten we deze foto's om gaan zetten in linkjes. Dank voor je moeite alvast!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:16 schreef Inorbit het volgende:
Topic titel zegt genoeg denk. maar ik hoop eigenlijk niet op familie kiekjes.
gelieve hier je mooiste, grappigste, verbazingwekkende en meest shockerende foto's te plaatsen.
en om hele reeksen die saai worden te beperken. een maximum van 3 foto's per vakantie![]()
![]()
TS begint:
dit is eigenlijk niet van vakantie maar voor werk. maar voor het weekend word ik losgelaten in Lissabon.
Marquez du Pombal:
[afbeelding]
Vanaf Castelo Sau Jorge:
[afbeelding]
En deze omdat ik die grote zeilschepen zo'n schitterend gezicht vind:
[afbeelding]
zijn de resoluties goed?
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:20 schreef pea4fun het volgende:
De eerste foto is helemaal geweldig, de symetrie, de vlakverdeling..prachtig gewoon.
Hoewel foto 2 en 3 heel mooi van kleur zijn en heerlijk scherp vind ik ze minder interessant om naar te kijken
alstublieft. ik had ze al geresized. maar microsoft office manager oid ziet hoogte als breedtequote:Op zondag 23 juli 2006 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen in de FAQ van FOT zijn ze nog wat te groot. Als je ze zou kunnen verkleinen: heel graag, anders moeten we deze foto's om gaan zetten in linkjes. Dank voor je moeite alvast!
Dat is vast familiequote:Op maandag 24 juli 2006 15:47 schreef sgoldie het volgende:
1e foto is leuk, alleen zou je die mensen op de voorgrond weg moeten soepen, je oog trekt de hele tijd naar die mensen
nee, maar ze gingen maar niet wegquote:
Het lijkt overigens dat dat manneke daarachter aan het plassen is.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:09 schreef Inorbit het volgende:
[..]
nee, maar ze gingen maar niet weg, en ik had geen zin om daar de hele dag te staan
Joehoe!! een nieuwe deelnemerquote:Op maandag 24 juli 2006 22:52 schreef Elefes het volgende:
Om ook maar even mee te doen (en omdat ik geen zin heb om een showcase te openen) hier drie van mijn vakantiefoto's. Het was moeilijk kiezen, maar goed:
#1:
[afbeelding]
#2:
[afbeelding]
#3:
[afbeelding]
Vind je je eigen foto's erg mooi/grappig/shockerend? Ik vind het 3 overzicht snapshots. Foto 1 is grappig doordat ik een beetje het gevoel krijg alsof de foto omvalt. Foto 2 is in mijn ogen de beste, maar echt prachtig (voor aan de muur bv.) vind ik ze alle 3 niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:16 schreef Inorbit het volgende:
gelieve hier je mooiste, grappigste, verbazingwekkende en meest shockerende foto's te plaatsen.
Met 1 en 2 kan ik niet zo veel, maar 3 is zeker leuk door de eenvoud en de kleuren. De vignettering (bewust?) zorgt er nog meer voor dat je als kijker de foto ingetrokken wordt.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:52 schreef Elefes het volgende:
Om ook maar even mee te doen (en omdat ik geen zin heb om een showcase te openen) hier drie van mijn vakantiefoto's. Het was moeilijk kiezen, maar goed:
dat is eigenlijk niet echt de bedoeling, ik wilde een topic voor iedereen om plaatjes van allerlei landen te posten eigenlijk, maar van mij mag je zo veel commentaar geven. ik schiet nu eigenlijk nog maar een beetje in het wilde weg. en dan denk ik achteraf, dat had veel mooier gekunt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:04 schreef Gizz het volgende:
Ik neem aan dat dit een soort showcase topic is en dat het dus niet alleen een kwestie van showen is maar ook commentaar krijgen op de foto's? Bij deze dan:
[..]
Vind je je eigen foto's erg mooi/grappig/shockerend? Ik vind het 3 overzicht snapshots. Foto 1 is grappig doordat ik een beetje het gevoel krijg alsof de foto omvalt. Foto 2 is in mijn ogen de beste, maar echt prachtig (voor aan de muur bv.) vind ik ze alle 3 niet.
[..]
Met 1 en 2 kan ik niet zo veel, maar 3 is zeker leuk door de eenvoud en de kleuren. De vignettering (bewust?) zorgt er nog meer voor dat je als kijker de foto ingetrokken wordt.
Msx-Hinter: kijkend naar de dingen die in de TS staan (mooi/grappig/shockerend etc.) zie ik eigenlijk geen van deze dingen echt in je foto's terug. Zeker leuk voor bijvoorbeeld in je plakboek om te laten zien hoe je hotel eruit zag en waar je geweest bent, maar deze foto's vind ik niet echt boeiend verder.
Zelf moet ik nog op vakantie gaan, dus kan in dit topic nog niks laten zien
3 foto's werd gesteld in de o.p.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:34 schreef Lars204 het volgende:
Zal ik er ook maar eens een paar posten, Klik voor vergrooting!:
(de eerste 2 kreeg ik niet kleiner)
Een beetje met zwart-wit geprobeerd. In eerste instantie was de eerstefoto volledig mislukt, maar ik vindt hem toch wel reeedelijk geworden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan nog 3 downhill foto's:
Persoonlijk vond ik deze best vet![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
In het kader van "heel erg jammer"
[afbeelding]
En natuurlijk heb ik weer heel veel rallyracing foto's gemaakt. Geintereseerden kunnen deze hier bezichtigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |