abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40108580
Topic titel zegt genoeg denk. maar ik hoop eigenlijk niet op familie kiekjes.
gelieve hier je mooiste, grappigste, verbazingwekkende en meest shockerende foto's te plaatsen.

en om hele reeksen die saai worden te beperken. een maximum van 3 foto's per vakantie

TS begint:
dit is eigenlijk niet van vakantie maar voor werk. maar voor het weekend word ik losgelaten in Lissabon.

Marquez du Pombal:

Beter Formaat

Vanaf Castelo Sau Jorge:

Beter Formaat

En deze omdat ik die grote zeilschepen zo'n schitterend gezicht vind:

Beter Formaat

Het is aanbevolen de linkjes te klikken
de link foto's zijn niet veel groter, maar een stuk duidelijker

[ Bericht 7% gewijzigd door Inorbit op 24-07-2006 00:54:27 ]
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_40110999
Mooie foto's, de resolutie vind ik goed genoeg voor op een forum.
pi_40111549
Prachtige foto's, mooi scherp ook en met de resolutie is helemaal niks mis..
Mijn persoonlijke favoriet is de eerste foto
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_40112121
danke! maar voor de foto's is mijn panasonic DMC-FZ7 verantwoordelijk

[ Bericht 3% gewijzigd door Inorbit op 23-07-2006 23:59:22 ]
  zondag 23 juli 2006 @ 21:17:35 #5
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_40113330
quote:
Op zondag 23 juli 2006 18:16 schreef Inorbit het volgende:
Topic titel zegt genoeg denk. maar ik hoop eigenlijk niet op familie kiekjes.
gelieve hier je mooiste, grappigste, verbazingwekkende en meest shockerende foto's te plaatsen.

en om hele reeksen die saai worden te beperken. een maximum van 3 foto's per vakantie

TS begint:
dit is eigenlijk niet van vakantie maar voor werk. maar voor het weekend word ik losgelaten in Lissabon.

Marquez du Pombal:
[afbeelding]

Vanaf Castelo Sau Jorge:
[afbeelding]

En deze omdat ik die grote zeilschepen zo'n schitterend gezicht vind:
[afbeelding]

zijn de resoluties goed?
Zoals je kunt lezen in de FAQ van FOT zijn ze nog wat te groot. Als je ze zou kunnen verkleinen: heel graag, anders moeten we deze foto's om gaan zetten in linkjes. Dank voor je moeite alvast!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 23 juli 2006 @ 21:20:25 #6
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_40113414
De eerste foto is helemaal geweldig, de symetrie, de vlakverdeling..prachtig gewoon.

Hoewel foto 2 en 3 heel mooi van kleur zijn en heerlijk scherp vind ik ze minder interessant om naar te kijken
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_40120384
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:20 schreef pea4fun het volgende:
De eerste foto is helemaal geweldig, de symetrie, de vlakverdeling..prachtig gewoon.

Hoewel foto 2 en 3 heel mooi van kleur zijn en heerlijk scherp vind ik ze minder interessant om naar te kijken

maar dat vind ik ook juist het leuke aan foto 2 het rommelige.
en ik vind die grote 3 masters gewoon supermooi . ik vind het jammer dat ik ze niet van dichterbij heb kunnen fotograferen. met 12x optische zoom kan je ze wel aardig dichtbij halen, maar daarvoor moet je de camera zo stil houden en ik had mijn statief niet bij me. en dan nog, jammer.
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:17 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Zoals je kunt lezen in de FAQ van FOT zijn ze nog wat te groot. Als je ze zou kunnen verkleinen: heel graag, anders moeten we deze foto's om gaan zetten in linkjes. Dank voor je moeite alvast!
alstublieft. ik had ze al geresized. maar microsoft office manager oid ziet hoogte als breedte fijn om achter te komen als je ze al geupload hebt
pi_40120473
De eerste foto is prachtig.
  maandag 24 juli 2006 @ 15:47:14 #9
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_40135806
1e foto is leuk, alleen zou je die mensen op de voorgrond weg moeten soepen, je oog trekt de hele tijd naar die mensen
  maandag 24 juli 2006 @ 16:13:53 #10
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_40136552
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:47 schreef sgoldie het volgende:
1e foto is leuk, alleen zou je die mensen op de voorgrond weg moeten soepen, je oog trekt de hele tijd naar die mensen
Dat is vast familie
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_40138112
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:13 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Dat is vast familie
nee, maar ze gingen maar niet weg , en ik had geen zin om daar de hele dag te staan
pi_40148237
Om ook maar even mee te doen (en omdat ik geen zin heb om een showcase te openen ) hier drie van mijn vakantiefoto's. Het was moeilijk kiezen, maar goed:

#1:

#2:

#3:
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_40148890
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:09 schreef Inorbit het volgende:

[..]

nee, maar ze gingen maar niet weg , en ik had geen zin om daar de hele dag te staan
Het lijkt overigens dat dat manneke daarachter aan het plassen is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2006 23:08:36 ]
pi_40152444
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:52 schreef Elefes het volgende:
Om ook maar even mee te doen (en omdat ik geen zin heb om een showcase te openen ) hier drie van mijn vakantiefoto's. Het was moeilijk kiezen, maar goed:

#1:
[afbeelding]

#2:
[afbeelding]

#3:
[afbeelding]
Joehoe!! een nieuwe deelnemer
mooie scherpe foto's. waarvan en waar precies zijn de foto's genomen?
pi_40171266
De eerste en de tweede zijn genomen voor/in het Palacio Real in Madrid, de laatste foto is een foto van de kerk in Altea, een leuk dorpje aan de Costa Blanca (vlak bij Benidorm ).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_40178567
Saba :

panorama shot :

het hotel :

het hoogste punt van de koningrijk der nederlanden :

Na deze vakantie een wat betere camera genomen. (zijn gemaakt met een Sony DSC-72)
pi_40178963
Ik neem aan dat dit een soort showcase topic is en dat het dus niet alleen een kwestie van showen is maar ook commentaar krijgen op de foto's? Bij deze dan:
quote:
Op zondag 23 juli 2006 18:16 schreef Inorbit het volgende:
Vind je je eigen foto's erg mooi/grappig/shockerend? Ik vind het 3 overzicht snapshots. Foto 1 is grappig doordat ik een beetje het gevoel krijg alsof de foto omvalt. Foto 2 is in mijn ogen de beste, maar echt prachtig (voor aan de muur bv.) vind ik ze alle 3 niet.
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:52 schreef Elefes het volgende:
Met 1 en 2 kan ik niet zo veel, maar 3 is zeker leuk door de eenvoud en de kleuren. De vignettering (bewust?) zorgt er nog meer voor dat je als kijker de foto ingetrokken wordt.

Msx-Hinter: kijkend naar de dingen die in de TS staan (mooi/grappig/shockerend etc.) zie ik eigenlijk geen van deze dingen echt in je foto's terug. Zeker leuk voor bijvoorbeeld in je plakboek om te laten zien hoe je hotel eruit zag en waar je geweest bent, maar deze foto's vind ik niet echt boeiend verder.

Zelf moet ik nog op vakantie gaan, dus kan in dit topic nog niks laten zien
pi_40180239
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:04 schreef Gizz het volgende:
Ik neem aan dat dit een soort showcase topic is en dat het dus niet alleen een kwestie van showen is maar ook commentaar krijgen op de foto's? Bij deze dan:
[..]

Vind je je eigen foto's erg mooi/grappig/shockerend? Ik vind het 3 overzicht snapshots. Foto 1 is grappig doordat ik een beetje het gevoel krijg alsof de foto omvalt. Foto 2 is in mijn ogen de beste, maar echt prachtig (voor aan de muur bv.) vind ik ze alle 3 niet.
[..]

Met 1 en 2 kan ik niet zo veel, maar 3 is zeker leuk door de eenvoud en de kleuren. De vignettering (bewust?) zorgt er nog meer voor dat je als kijker de foto ingetrokken wordt.

Msx-Hinter: kijkend naar de dingen die in de TS staan (mooi/grappig/shockerend etc.) zie ik eigenlijk geen van deze dingen echt in je foto's terug. Zeker leuk voor bijvoorbeeld in je plakboek om te laten zien hoe je hotel eruit zag en waar je geweest bent, maar deze foto's vind ik niet echt boeiend verder.

Zelf moet ik nog op vakantie gaan, dus kan in dit topic nog niks laten zien
dat is eigenlijk niet echt de bedoeling, ik wilde een topic voor iedereen om plaatjes van allerlei landen te posten eigenlijk, maar van mij mag je zo veel commentaar geven. ik schiet nu eigenlijk nog maar een beetje in het wilde weg. en dan denk ik achteraf, dat had veel mooier gekunt.

daarom staat er mooiste en leukste. en niet mooi en leuk. als ze de mooiste en leukste zijn vind ik het best .
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:33:05 #19
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_40214049
Ik wist niet goed waar ik deze foto'tjes neer moest zetten maar ze zijn van men vakantie dus dan horen ze hier thuis

Foto's gemaakt op Hodkovice "Airport" bij Liberec in de buurt
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  FOK!fossiel zondag 30 juli 2006 @ 22:44:48 #20
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_40336347
Mallorca zonsondergang

dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:54:07 #21
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_40387665
danm zal ik hier ook maar eens posten.
Spabrucken
[afbeelding]

Edit RonaldV: lees de FOT FAQ even over resizen, alsjeblieft

[ Bericht 48% gewijzigd door RonaldV op 01-08-2006 21:43:08 (plaatje VEEL te groot) ]
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_40393922
Zal ik er ook maar eens een paar posten, Klik voor vergrooting!:

(de eerste 2 kreeg ik niet kleiner )

Een beetje met zwart-wit geprobeerd. In eerste instantie was de eerstefoto volledig mislukt, maar ik vindt hem toch wel reeedelijk geworden:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dan nog 3 downhill foto's:

Persoonlijk vond ik deze best vet

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

In het kader van "heel erg jammer"

[afbeelding]

En natuurlijk heb ik weer heel veel rallyracing foto's gemaakt. Geintereseerden kunnen deze hier bezichtigen.

Edit RonaldV: open een showcase, of beperk je tot 3 resized foto's in dit topic, alsjeblieft

[ Bericht 11% gewijzigd door RonaldV op 01-08-2006 21:49:18 ]
Hobbyist,,,
pi_40397663
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:34 schreef Lars204 het volgende:
Zal ik er ook maar eens een paar posten, Klik voor vergrooting!:

(de eerste 2 kreeg ik niet kleiner )

Een beetje met zwart-wit geprobeerd. In eerste instantie was de eerstefoto volledig mislukt, maar ik vindt hem toch wel reeedelijk geworden:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dan nog 3 downhill foto's:

Persoonlijk vond ik deze best vet

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

In het kader van "heel erg jammer"

[afbeelding]

En natuurlijk heb ik weer heel veel rallyracing foto's gemaakt. Geintereseerden kunnen deze hier bezichtigen.
3 foto's werd gesteld in de o.p.
Dus als je nu 3 fietsers weghaalt zit je er aan..

[ Bericht 13% gewijzigd door RonaldV op 01-08-2006 21:49:55 ]
pi_40415882
Oeffff sorry niet goed gelezen

Maaja, ik kan het bericht blijkbaar niet meer wijzigen helaas
Hobbyist,,,
pi_40466328
venetie & kroatië:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')