is het zoiets als dat kruisband dat je in Samsonite Koffers hebt.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:38 schreef Ovidius het volgende:
Kijk, eerst duw je die twee stukjes sluiting een beetje naar elkaar toe, en dan kan je ze makkelijk uit elkaar klikken.
omgquote:Op zondag 23 juli 2006 16:38 schreef patrick11 het volgende:
is het een rits, knoop, klitteband, haakje??
Er zitten kleine haakjes op. Vaak meerdere. Die moeten uit elkaar gekregen worden. Maar ik stop met uitleggen.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:39 schreef patrick11 het volgende:
[..]
is het zoiets als dat kruisband dat je in Samsonite Koffers hebt.
waarom start je altijd van die trieste topics manquote:Op zondag 23 juli 2006 16:37 schreef patrick11 het volgende:
Ik heb nog nooit een beha los gemaakt, omdat mijn partners dat altijd zelf deden..
Maar ik zou het toch graag willen weten voor het geval dat... Wat voor sluiting zit er op de meeste behas en hebben ze allemaal dezelfde sluiting. hoe maak je em subtiel los, wanneer je met je gezicht naar het gezicht van je partner toe wijst..
quote:
Ze moesten zeker ook zelf voor een orgasme zorgenquote:Op zondag 23 juli 2006 16:37 schreef patrick11 het volgende:
Ik heb nog nooit een beha los gemaakt, omdat mijn partners dat altijd zelf deden..
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:37 schreef patrick11 het volgende:
Wat voor sluiting zit er op de meeste behas
Poppen komen niet klaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze moesten zeker ook zelf voor een orgasme zorgen
en zichzelf opblazenquote:Op zondag 23 juli 2006 16:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze moesten zeker ook zelf voor een orgasme zorgen
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:37 schreef patrick11 het volgende:
Wat voor sluiting zit er op de meeste bh's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |