Heel eindhoven is onderhand vergeeld en verdordquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weatherwatcher geeft in Eindhoven 24 graden, het waait een beetje en het is bewolkt, er ontstaan wel buien boven belgië maar die vallen boven Noord Brabant weer uit elkaar.
Het grasveldje voor onze flat is gewoon geel, er moet gauw iets gaan vallen anders laten de bomen van ellende hun blad vallen ben ik bang.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:30 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Heel eindhoven is onderhand vergeeld en verdord![]()
PS Eindhoven 858 - Mét ordinaire bling.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ow ja, dat is ook zo, regendansje?![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:11 schreef Klonk het volgende:
er staat een omleidingsbordje op de Koning Boudewijntoren
wow, zoveel? Mag ik je aanraken??quote:
Buienradar ziet er goed uit iigquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:54 schreef TommyGun het volgende:
Begint te regenen hier. Net al 10 druppels gehad verspreid over 3 uurHopen dat het nu wat door zet.
Als er ook echt allemaal water uitvalt.....!quote:
Dat verdampt gelijk met die Death Valley temperaturen. Of de uitgedroogde vogels zuipen alles snel op in de luchtquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:47 schreef PW het volgende:
Zit op dit moment in Goes, bij mijn ouders, het zou moeten regenen volgens de radar. Maar ik zie geen druppel, wel donkere wolken.
Nog geen 10 minuten geregend.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:15 schreef it_was_me het volgende:
Het water in Eindhoven is ook weer op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |