Ja. De buien ontstaan pas tegen de avond, kunnen zware buien zijn met hagel en/of windstoten. Soms plenst het goed door.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:47 schreef firecow het volgende:
Nog leuke omweer verwachtingen vandaag ???
Lekkerquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:06 schreef Weerman het volgende:
[..]
Ja. De buien ontstaan pas tegen de avond, kunnen zware buien zijn met hagel en/of windstoten. Soms plenst het goed door.
www.buienradar.nlquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:25 schreef kahaarin het volgende:
http://www.medialimburg.be/weerinlimburg/
Als je op de radar klikt kun je zien dat er iets moois aankomt richting Eindhoven!
Hier in het oosten nog niets... wel weer net over de grens in Duitsland... hopelijk breidt het nog uit onze kant op.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
www.buienradar.nl
Zie je heel Nederland
Ja ik zie het! Zie jij ook dat het oplost voor Eindhoven? Het is hier nog steeds droogquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:25 schreef kahaarin het volgende:
http://www.medialimburg.be/weerinlimburg/
Als je op de radar klikt kun je zien dat er iets moois aankomt richting Eindhoven!
Ik woon in Eindhoven, deze radar geeft heel duidelijk weer wat er onze kant op komt, de ervaring leert dat als wij willen weten wat voor weer het wordt, we beter het belgische weer aan kunnen houden, dat is voor ons vaak accurater dan het weer dat in de bilt wordt voorspeld.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
www.buienradar.nl
Zie je heel Nederland
Ja, maar volgens de voorspelling gaat er nog wel wat onze kant op komen, wordt wel tijd zo langzamerhand!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:46 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja ik zie het! Zie jij ook dat het oplost voor Eindhoven? Het is hier nog steeds droog![]()
alsquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:50 schreef WEST het volgende:
tis nog niet zo heet dan dat het gister om deze tijd was![]()
Echt waar?? Damn, in Zwijndrecht weer eens helemaal niks..quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:36 schreef E.T. het volgende:
Rotterdam had een hoosbui.. ik zit op 10 min. fietsen en had een mini-buitje![]()
daken beginnen al weer op te drogen
Troost je, in Eindhoven valt ook (nog) niks!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:11 schreef Orcaman1984 het volgende:
Damn, net voor Utrecht zwakken de buien wat af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |