Vloegen zijn erg hipquote:Op zondag 23 juli 2006 15:34 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Krijg je ook nog een beetje zon. Sla je 2 vloegen in een klap.
gewoon niet reageren als je niks weet?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:31 schreef Ali Salami het volgende:
Gewoon even naar een pinautomaat en langs de snackbar is teveel?
Luie flikker
lui=luiquote:Op zondag 23 juli 2006 15:34 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Pin je geld iid en ga dan naar de supermarkt of desnoods snackbar als je echt lui bent.... Krijg je ook nog een beetje zon. Sla je 2 vliegen in een klap.
*typo*
Spuit 11quote:Op zondag 23 juli 2006 15:38 schreef Skv het volgende:
Thuisbezorg vreten met mobiel pin ding DEN HAAG-
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:31 schreef Ali Salami het volgende:
Gewoon even naar een pinautomaat en langs de snackbar is teveel?
Luie flikker
Mobiele pinautomaat?quote:
Je twee topics, je vraag en je houding doen zelf nogal zielig aan. Maar eetze, ach, en anders kun je nog altijd aan de sokquote:Op zondag 23 juli 2006 15:36 schreef PimpNLimp het volgende:
[..]
gewoon niet reageren als je niks weet?
zielige![]()
van www.albert.nlquote:Op zondag 23 juli 2006 15:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Mobiele pinautomaat?
Lijkt me stug. Kan je net zo goed met een cardlezer komen en de pincode opslaan.
Er moet namelijk direct contact worden gelegd met het pinnetwerk, dat kan niet draadloos.
Moet altijd een vaste aansluiting zijn, om fraude te voorkomen.
Succes.
Jouw offtopic kutreactie doet nogal zielig aan.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:41 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Je twee topics, je vraag en je houding doen zelf nogal zielig aan. Maar eetze, ach, en anders kun je nog altijd aan de sok![]()
Kan wel hoor, zie ik ook zo vaak op terasjes enzoquote:Op zondag 23 juli 2006 15:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Mobiele pinautomaat?
Lijkt me stug. Kan je net zo goed met een cardlezer komen en de pincode opslaan.
Er moet namelijk direct contact worden gelegd met het pinnetwerk, dat kan niet draadloos.
Succes.
http://tweakers.net/nieuws/39931, mobiel pin apparaatquote:Op zondag 23 juli 2006 15:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Mobiele pinautomaat?
Succes.
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:51 schreef danielluh het volgende:
zo'n mobiel pinapparaat zal wel wat kosten natuurlijk, denk dat de meeste swarma/pizza boeren die amper nederlands kennen, deze niet zullen hebben.
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:51 schreef danielluh het volgende:
zo'n mobiel pinapparaat zal wel wat kosten natuurlijk, denk dat de meeste swarma/pizza boeren die amper nederlands kennen, deze niet zullen hebben.
swarma vindt ik beter schrijven, aangezien het nep zooi isquote:
Pffquote:Op zondag 23 juli 2006 15:51 schreef danielluh het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |