voorspelbare shit reactie.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:15 schreef ioko het volgende:
suggestie 1: zoek een pinautomaat (volgens mij hebben ze geen pin-dingnamelijk)
suggestie 2: ga zelf wat afhalen
conclusie: kleed je aan en move your but!!
dank, maar heb ik uiteraard al gegeken... kon niks vinden.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:23 schreef NanKing het volgende:
www.thuisbezorgd.nl kijk daar even.
Maar ik geef je weinig kans, ik heb nog nooit meegemaakt dat ze een mobiel pin automaat hadden.
Heb je nog nooit een mobiel pinding gezien?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:39 schreef Skv het volgende:
Mobiele pinautomaat?
Lijkt me stug. Kan je net zo goed met een cardlezer komen en de pincode opslaan.
Er moet namelijk direct contact worden gelegd met het pinnetwerk, dat kan niet draadloos.
Moet altijd een vaste aansluiting zijn, om fraude te voorkomen.
Succes.
Ehm..? Er zijn zat 'winkels' waarbij je mobiel kan pinnen bv. albert.nl (alleen pinnen mogelijk)quote:Op zondag 23 juli 2006 15:39 schreef Skv het volgende:
Mobiele pinautomaat?
Lijkt me stug. Kan je net zo goed met een cardlezer komen en de pincode opslaan.
Er moet namelijk direct contact worden gelegd met het pinnetwerk, dat kan niet draadloos.
Succes.
van www.albert.nlquote:Op zondag 23 juli 2006 15:39 schreef Skv het volgende:
Mobiele pinautomaat?
Succes.
Pff, moet dit nou elke keer die zielige reacties? Zo kan je wel elke keer als mensen iets vragen over bezorgdiensten zeggen dat ze het zelf maar moeten halen... het is immers niet moeilijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:45 schreef __Saviour__ het volgende:
maar hoe moeilijk is het om naar een pinautomaat te lopen? altijd wel eentje in de buurt.
is nieuw tegenwoordigquote:Op zondag 23 juli 2006 15:39 schreef Skv het volgende:
Mobiele pinautomaat?
Succes.
wat een zeikerd ben JIJ zegquote:Op zondag 23 juli 2006 15:52 schreef PimpNLimp het volgende:
Ja IK weet dat een mobiel pin apparaat bestaatNou, ontopic: weten jullie een restaurant bezorgdienst met een mobiel pin apparaat? Omgeving Den Haag.
lol niet echt... maar om nou met zn allen een sukkel als skv proberen te overtuigen dat het wel bestaatquote:
voorspelbare shit reactiequote:Op zondag 23 juli 2006 15:56 schreef __Saviour__ het volgende:
sinds het starten van dit topic had je al 34x op en neer kunnen lopen tussen je huis en de dichtsbijzijnde geldautomaat
TS is een pimp zonder geld en niemand die iets voor m wil halen/maken.....quote:Op zondag 23 juli 2006 15:58 schreef __Saviour__ het volgende:
en het regent niet, dus wat is nou het probleem?
lol inderdaadquote:Op zondag 23 juli 2006 15:59 schreef rieski het volgende:
[..]
TS is een pimp zonder geld en niemand die iets voor m wil halen/maken.....
![]()
De gegevens worden verzonden via het Vodafone GPRS netwerk, dat door Interpay gecertificeerd is. Bereik is op basis van Vodafone-dekking.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:50 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
is nieuw tegenwoordig
www.pinlinq.nl bijvoorbeeld verkopen ze dit soort automaten, dit gaat via mobiele telefonie, de pinautomaten in de winkels gewoon via een vaste telefoonlijn, easy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |