Mooie OP, goed met open plekken gespeelt.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:01 schreef Litso het volgende:
OP
Sorry. Van mij mag je er alsnog een openen, ik heb knopjes.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:03 schreef Ouagadougou het volgende:
Ja, jee. Het volgende topic stond al klaar. Maar ik kon die openingspost nergens vinden, noch een goede titel verzinnen.
Nee, dat hoeft niet. Maar een titel... doe maar: 'Where everybody knows your name'.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Sorry. Van mij mag je er alsnog een openen, ik heb knopjes.
Wat is dát nou weer voor een ongeïnspireerde titel, man!quote:Op zondag 23 juli 2006 15:11 schreef Ouagadougou het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Maar een titel... doe maar: 'Where everybody knows your name'.
[afbeelding]
Men is te lui om de OP te updaten, en terecht.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:41 schreef pc-fr34k het volgende:
En waarom staat kroep eigenlijk nog niet in de OP?
Why.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:00 schreef cerror het volgende:
We lijken wel zo'n olijke amerikaans famillie.
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:00 schreef cerror het volgende:
We lijken wel zo'n olijke amerikaans famillie.
Nee, een amerikaanse familie, geen kikker!quote:
Kutcachequote:Op zondag 23 juli 2006 16:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, een amerikaanse familie, geen kikker!
Niks tegen krullen, hè!quote:Op zondag 23 juli 2006 16:26 schreef ehqo het volgende:
Dan niet, met je KRULLEN.
Omdat...?quote:
Omdat ik ze heb.quote:
Ohja. Dat is op zich best een goed punt.quote:
Oui. Dat dacht ik nou ook.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja. Dat is op zich best een goed punt.
Overeenstemming.quote:
Dat mocht wel weer eens.quote:
Dat is een excuus die ik aanvaard.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:27 schreef Litso het volgende:
Hoi, ekko. Sorry. Ik was even afwezig.
Was het zo erg?quote:
Ik heb sluik schaamhaar. Opzij gekamt met een scheiding aan de linker kant.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:35 schreef Litso het volgende:
Krullen.
Met [bepaalde mensen] wel, ja.quote:
gekamd.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:35 schreef ehqo het volgende:
Ik heb sluik schaamhaar. Opzij gekamt met een scheiding aan de linker kant.
Dat is een excuus dat ik aanvaard, Ecco.quote:
Die ene. Van het boek?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
Met [bepaalde mensen] wel, ja.
Hoe raad je het zo.quote:
Tof. Geen taalfout in deze zin.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:38 schreef ehqo het volgende:
Tevens heb ik een broodje kipkerrie waarvan ik nu de geneugten ga ondervinden.
Ik kan dat.quote:
Tof.quote:
Vaa-aaa--seline!quote:Op zondag 23 juli 2006 16:50 schreef JDude het volgende:
Maa-haa-haa-gaazines!
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:51 schreef Croupouque het volgende:
Hihi.
Wanneer was dat concert?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:53 schreef Croupouque het volgende:
Ik was laatst bij hun concert, en iedereen zong dit liedje heel hard mee. Behalve ik, want ik kende het nauwelijks.
The Flaming Lips - She Don't Use Jelly.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:54 schreef Litso het volgende:
Wie? Welk concert? Welk nummer?
Ohja, daar was iedereen heel enthousiast over. Eens kijken of dat wat is.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
The Flaming Lips - She Don't Use Jelly..
Dat specifieke liedje is niet echt geweldig, vind ik zelf. 'Do you realise", 'Race for the prize', "Waitin' for a superman' of 'Mr. Ambulance Driver' daarentegen...quote:Op zondag 23 juli 2006 16:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Ohja, daar was iedereen heel enthousiast over. Eens kijken of dat wat is.
Die ken ik allemaal niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat specifieke liedje is niet echt geweldig, vind ik zelf. 'Do you realise", 'Race for the prize', "Waitin' for a superman' of 'Mr. Ambulance Driver' daarentegen...
Minus "the".quote:Op zondag 23 juli 2006 17:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Blood hound gang - hooray for the boobies.
Tof album, hard in de tent.
Dat meen je niet.quote:
True that.quote:
Stofjeeeeeeee.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:09 schreef Stofje het volgende:
Wat een enthousiasme.
Ik weet niet wat het voorstelt, maar ik vind het wel grappig. Oh, Chowi, ik moet je wat vertellen.quote:
Tof, vertel.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het voorstelt, maar ik vind het wel grappig. Oh, Chowi, ik moet je wat vertellen..
Het is niet grappig.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:18 schreef Litso het volgende:
Whehe.
Zelf gemaakt?quote:
Nee man, dat kan ik toch helemaal niet.quote:
Ik zou er maar mee uitkijken als ik jou was.quote:
Oh. Haha-ha-ha?quote:
Weet je hoe dom het eruit ziet als je dat doet terwijl je naar je computerscherm staart?quote:
Weet je hoe weinig mij dat uitmaakt?quote:Op zondag 23 juli 2006 17:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je hoe dom het eruit ziet als je dat doet terwijl je naar je computerscherm staart?
Nee, interessant, vertel eens!quote:
Is seks ook grappig?quote:
Soms.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
Is seks ook grappig?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |