Laat me raden: ze heeft kort, het liefst (rood) geverfd haar, en denkt nog heel erg spontaan en levendig te zijn, terwijl het een rattenkopje hebbende doodgewaande grafsnol is?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:39 schreef Gluckskafer het volgende:
Mijn buurvrouw van 50+ was gisteren Shakira aan het draaien, met het voluma aan de zeer hoge kant.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:51 schreef crackhead het volgende:
Maar ze heeft wel een lekkere reet.
absoluut! vind dat da mens idd een irritante stem heeftquote:Op zondag 23 juli 2006 14:37 schreef Meneer_Storm het volgende:
Die sloerie klinkt als een verkouden, Van Nelle zwaar rokende, ontstoken amandelen hebbende, karamelsletje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zondag 23 juli 2006 15:01 schreef Q_Orianka het volgende:
Alsof de sperma er nog in zitSLIKKEN, SLET!
![]()
Bij nader inzien: dit klopt natuurlijk niet, hoorde ik haar maar nietquote:Op zondag 23 juli 2006 15:33 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Aan Shakira:
Shakira, loeder, haal die piemel uit je mond, ik hoor je niet!!!![]()
![]()
daar weet jij alles van zeker..quote:Op zondag 23 juli 2006 15:01 schreef Q_Orianka het volgende:
Alsof de sperma er nog in zitSLIKKEN, SLET!
![]()
Ik zou ze alle 3 nog wel doen... Zelfs die britneyquote:Op zondag 23 juli 2006 15:38 schreef descendent1 het volgende:
Zeikerd...
Niet dat ik fan ben; maar vergeleke met iets als Jessica Simpson of Britney SPears komt ze dr behoorlijk vanaf; zowel qua stem als qua uiterlijk!![]()
Ja hehe!quote:Op zondag 23 juli 2006 15:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou ze alle 3 nog wel doen... Zelfs die britney![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |