Ik kan niet op m'n vingers fluiten, en ik weiger oud-Ajacieden uit te fluiten als ik het had gekund. Maar voor Co zou ik bijna een uitzondering maken.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Je gaat toch niet Co uitfluiten he.
Dat zou ik wel triest vinden.

Daar zou ik lessen in fluiten voor nemenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het gaat mij alleen om die jankert....![]()
[afbeelding]

Ik heb zo'n idee dat de reden is dat het gros van de Portugezen kut-duikelaars en matennaaiers zijn.....quote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef M0NTANA het volgende:
Lekker niveautje hier.![]()
Omdat dat kut-Oranje verliest van Portugal, moeten we ineens alle Portugezen uitfluiten?![]()

Ach, het zijn er maar 2...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat de reden is dat het gros van de Portugezen kut-duikelaars en matennaaiers zijn.....

Och, Arjen Robben en Mark van Bommel kunnen er ook wat van, maar het gros van de FOK!kers hier zal er niet mee zitten als er vijftig duikelingen van diezelfde Robben nodig zijn om wereldkampioen te worden.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat de reden is dat het gros van de Portugezen kut-duikelaars en matennaaiers zijn.....

quote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef M0NTANA het volgende:
Lekker niveautje hier.![]()
Omdat dat kut-Oranje verliest van Portugal, moeten we ineens alle Portugezen uitfluiten?![]()

Ik heb me kapot lopn ergeren aan eht geduikel van vooral Robben.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, Arjen Robben en Mark van Bommel kunnen er ook wat van, maar het gros van de FOK!kers hier zal er niet mee zitten als er vijftig duikelingen van diezelfde Robben nodig zijn om wereldkampioen te worden.

als robben zou komen zou ik hem ook gewoon uitfluiten... And don't get me started over v Bommel...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, Arjen Robben en Mark van Bommel kunnen er ook wat van, maar het gros van de FOK!kers hier zal er niet mee zitten als er vijftig duikelingen van diezelfde Robben nodig zijn om wereldkampioen te worden.

Die twee zijn dan ook genoeg toegezongen in de Arenaquote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]

quote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef Robar het volgende:
[..]man hou toch eens op over oranje!
Figo komt naar de arena en verdient een fluitconcert en ga niet zeggen dat het niet zo is!
Dat heeft niets met het verlies te maken, want als Portugal gewoon van zijn eigen krachten was uitgegaan, dan hadden ze makkelijk met 2-0 gewonnen van dit oranje, maar dan hadden wij Nederlanders ook NIETS te zeuren gehad. Nu heeft Figo zich misdragen (net als een antal andere portugezen) en verdient hij het voor de volle 100%.
Dit is inderdaad het Ajax-topic, zal dus voortaan niets meer over Oranje posten hier. Maar ik vind het een beetje jammer dat veel Ajacieden hier zo kinderachtig terugkijken op de verloren wedstrijd tegen Portugal, Nederland mocht willen dat wij spelers als Luis Figo en Cristiano Ronaldo tot onze beschikking hadden.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb me kapot lopn ergeren aan eht geduikel van vooral Robben.
OK van Bommel viel ok theatraal, maar hij kreeg weldegelijk een kopstoot!
Maar is dit nu het Ajax topic of niet?

Zal niet gebeuren, het zijn namelijk Portugezen en net als Salomon Kalou horen ze dus niet in Oranje.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Euh. Als zulk soort spelers voor het NE zullen gaan uitkomen, hoeft het voor mij écht niet meer.

Uh... Nee. Voetballen kunnen ze, maar hoe ze zich gedroegen op het WK is echt TE triest voor woorden. Vooral Ronaldo die zich als een zielig mietje gedroeg door te gaan liggen bij elke tegenstander die in de buurt kwam. Zo extreem had ik het nog nooit gezien.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:02 schreef M0NTANA het volgende:
Nederland mocht willen dat wij spelers als Luis Figo en Cristiano Ronaldo tot onze beschikking hadden.

Nou nouquote:Op maandag 24 juli 2006 16:02 schreef M0NTANA het volgende:
Nederland mocht willen dat wij spelers als Luis Figo en Cristiano Ronaldo tot onze beschikking hadden.

Daarbij is Van Persie sowieso al beter en Robben eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nou nou![]()
Figo is gewoon een enorme zielige duikelaar en Christiano Ronaldo een mietje van de bovenste plank....
[afbeelding]

Had wel gewild, als ik niet met m'n reet in Spanje zat op dat moment...quote:Op maandag 24 juli 2006 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
Gaan er nog FOK!kers naar Dortmund, zaterdag? Morgen begint kaartverkoop, kosten 8 euro per stuk.

Agreequote:Op maandag 24 juli 2006 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan niet op m'n vingers fluiten, en ik weiger oud-Ajacieden uit te fluiten als ik het had gekund. Maar voor Co zou ik bijna een uitzondering maken.

Waar dat?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:56 schreef jimjim1983 het volgende:
zo ik ben weer un-banned
zo maar eens de samenvatting van Bergkamp's afscheidswedstrijd kijken

quote:Op maandag 24 juli 2006 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan niet op m'n vingers fluiten, en ik weiger oud-Ajacieden uit te fluiten als ik het had gekund. Maar voor Co zou ik bijna een uitzondering maken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |