Folkertquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben christen en vind mijn geloof belangrijker dan voetbal. Ga op zondag daarom naar de kerk en niet naar het stadion.
En om dan een seizoenskaart te nemen voor de wedstrijden op vrijdag en zaterdag is ook een beetje een duur geintje![]()
Haha, maar God is voor mij heiliger.quote:
Who the fuk is Folkert?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Folkert, ben je er weer, lang niet gezien, waar speel je nu?
Amateurtak van Heracles? man wat scoorde je veel, jammer dat je nooit op zondag speelde
Maar goed dat je je principes en geloof belangrijker blijft vinden, respect
quote:
Excuses Volkert Felten (of Velten) . .quote:
Heeft zoals Boateng ook z'n roots in Ghana dus was wel te verwachtenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:49 schreef koningdavid het volgende:
Aha, wel veel van dat soort verhalen gehoort. Tja het is wel principieel, maar ik kan ook wel begrip opbrengen voor spelers als Kaka, Castelen, Jaliens, Kuyt, Boateng, etc. die gelovig zijn maar wel op zondag willen voetballen en hun 'sabbat' op zaterdag houden.
Tis maar net wat je principes zijn.
Maar goed, Ajax dus
Wisten jullie dat Sarpong ook christen is?
Inkoppertje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax is mijn religie en de ArenA is mijn kerk.
409quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:20 schreef Sethje het volgende:
Net het verlossende telefoontje ontvangen. Voeg mij maar toe op vak 409! Uitkaart was zelfs nog mogelijk.
* IK BEN BLIJ *
Het zat zo; Mijn SCC is vandaag pas bevestigd, Anderen zijn al betaald, en de eerste lichtingen zijn al verstuurd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:34 schreef -Wolf- het volgende:
Serieus? Zijn er nog uitkaarten te krijgen???
Tja, het zijn ook de echte Fok!-vakken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Geen SCC, wel een paar keer gezeten. Goede sfeer, direct naast 410.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |