Wytske stinktquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:06 schreef MichielPH het volgende:
Wytske is juist tof!
Dat ben ik met je eens. Die maakt is niet zo dom als de rest, geloof ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:06 schreef MichielPH het volgende:
Wytske is juist tof!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Die maakt is niet zo dom als de rest, geloof ik.
Ik woon niet in Drenthe hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:19 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
"Maakt" is "maagd" in de regio waar veldmuis woont.
gelukkig maar, ik dacht al dat je gek aan het worden was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:19 schreef veldmuis het volgende:
Ik maakt verander soms wel eens een zin halverwege terwijl ik nog half slaap.
Haal dat 'maakt' weg en het klopt wel aardig, geloof ik.
Je kijt er zelf dus veel naar....quote:Op zondag 23 juli 2006 13:45 schreef wolferl het volgende:
Net even gezapperd langs SBS 6, is een spelletje, waarbij je moet raden wat je op het strand kan vinden. De laatste tijd zijn er vaak van dit soort belspelletjes. Dan noemt een dom lekker wicht honderd keer op wat er al genoemd is en wat dus niet goed is, bellen er mensen die steeds een antwoord geven die al honderd keer gezegd is. Waaaaaaaaaaaaaaaat![]()
FIPO´s
![]()
Hehe, dat is een leuke reclame jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
M.A.G.N.E.T.R.*.N
Het staat in de keuken en het straaaalt......En als het klaar is zegt het 'ping'...... het is geen 'A', het is geen 'E', het is geen 'I' en het is geen 'U'. O o o, welke letter zoek ik?
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:54 schreef McGilles het volgende:
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet........
SUPERGABBER!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |