Huh? Wie is Bastos dan? Ik dacht dat ie Basto bedoeldequote:Op maandag 24 juli 2006 09:54 schreef johannes1986 het volgende:
. Wel grappig dat Bastos zich zo enorm opgewerkt heeft. Is na zijn Excelsior-tijd teruggegaan naar Brazilie, werd daar 1 van de betere linksbacks en is kortgeleden getransfereerd naar Olympique Lille![]()
Nee, Bastosquote:Op maandag 24 juli 2006 10:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Huh? Wie is Bastos dan? Ik dacht dat ie Basto bedoelde
Het is trouwens Claeys. Vind ze lang niet allemaal miskopen. Elmander deed het aardig en hebben we nu nog wat voor gekregen, Harbuzi kreeg heimwee en Kolk was gewoon voor Excelsior gehaald
Elmander is gewoon een miskoop. Dat is nooit wat geworden.quote:Bastos verhuurd aan Paranaense; transfer Jean rond
Geschreven door john op donderdag, 17 juli om 14:55
Op feyenoord.nl wordt gemeld dat Michel Fernandes Bastos terugkeert naar zijn oude club Atletico Paranaense. Bastos wordt verhuurd aan de club, waarvan Feyenoord de linksback Jean Carlos Dondé heeft overgenomen.
Afgelopen seizoen werd de 19-jarige Bastos nog verhuurd aan Excelsior, waarvoor hij in totaal 28 Eredivisiewedstrijden in actie kwam. Bastos moet zelf overigens nog wel akkoord gaan met de overgang.
Bij Excelsior wordt Bastos naar alle waarschijnlijkheid vervangen door Mels van Driel, die momenteel met Feyenoord nog in Oostenrijk verblijft voor het daar belegde trainingskamp.
Email dit door naar iemand Print dit document uit Reacties : 28
Zegt me heel vaag iets.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:52 schreef Cart_man het volgende:
Nee, Bastos
Elmander is gewoon een miskoop. Dat is nooit wat geworden.
Dat komt (gedeeltelijk) door:quote:Op maandag 24 juli 2006 10:53 schreef Bombardier het volgende:
Lentini van Torino naar Milan is denk ik de grootste miskoop ooit.
Die is toen ook voor -naar verhouding- héél veel geld gehaald. En compleet afgeschreven.
bron: wikiquote:He played 30 times in Milan's title-winning season in 1992-3, but then managed only 33 games for the four seasons after. In fairness, his career never really recovered after a car crash in 1993 which left him briefly in a coma and with serious head injuries - although Milan were already disappointed in him before then.
raakte hij niet zwaar geblesseerd?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:53 schreef Bombardier het volgende:
Lentini van Torino naar Milan is denk ik de grootste miskoop ooit.
Die is toen ook voor -naar verhouding- héél veel geld gehaald. En compleet afgeschreven.
Dat klopt ja, wist ik wel. Maar de miskoop is er niet minder door.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:28 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Dat komt (gedeeltelijk) door:
[..]
bron: wiki
Miskoop vind ik toch meer het compleet verkeerd inschatten van de voetbal kwaliteiten van een speler. Dus waar Ronald Koeman om bekend staat.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:40 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat klopt ja, wist ik wel. Maar de miskoop is er niet minder door.
Das waar, maar het klonk zo lullig voor een voetballer die toch een hoger (lees: het hoogste) niveau had kunnen halen...quote:Op maandag 24 juli 2006 11:40 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat klopt ja, wist ik wel. Maar de miskoop is er niet minder door.
Het bleek achteraf een miskoop. En in feite is een miskoop een aanschaf waar je niets aan blijkt te hebben.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Miskoop vind ik toch meer het compleet verkeerd inschatten van de voetbal kwaliteiten van een speler. Dus waar Ronald Koeman om bekend staat.
Betis kwam slechts in grote financiele problemen waar ze nog steeds iedere nacht schreeuwend van wakker wordenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:54 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Het bleek achteraf een miskoop. En in feite is een miskoop een aanschaf waar je niets aan blijkt te hebben.
En Denilson voor een exorbitant hoog bedrag naar Betís Sevilla. Ook een beetje een miskoop toch?
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:04 schreef Terreros85 het volgende:
östlund naar Feyenoord al genoemd?
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:38 schreef RayMania het volgende:
Anelka naar elke club, behalve Arsenal.
Xavier naar elke club.
Lentini was echt godszonde. Die vent kon 'best aardig' tegen een balletje trappenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:28 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Dat komt (gedeeltelijk) door:
[..]
bron: wiki
Cedric van der Gun kwam gratis bij Dortmund als verbreding van de selectie, vind ik toch niet echt een miskoop.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:09 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Pizarro bij Inter, Signori bij Iraklis FC, Karagounis bij Inter (Inter is natuurlijk een club fameus om de miskopen), v/d Gun bij Dortmund, Amoruso bij Milan, Mido bij Marseille, Roma, Bob Peeters bij Millwall, Jason Lee (He's got a pineapple on his head) bij elke club vanaf Nottingham Forrest, Anelka bij Liverpool, Jeffers bij Arsenal, Kluivert bij Newcastle & Valencia, Lurling overal
In potentie de beste voetballer van Italië op het moment dat hij van Torino naar Milan getransfereerd zou worden. Treurig verhaal.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lentini was echt godszonde. Die vent kon 'best aardig' tegen een balletje trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |