Yep. Machlas was te duur maar scoorde wel. Wellicht iets minder dan gewenst, maar toch.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef twi het volgende:
[..]
Die heeft ons nog eens een kampioenschap bezorgd, met best een aardig gemiddelde. Te duur, maar een miskoop? Neh...
Yep, met die 5 goals. De enige reden waarom-ie die paar maanden gehaald was, was degradatie voorkomen. En dat heeft-ie gedaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met die 5 goals? Hij had ruzie met iedereen.
Volgens mij zat hij rond de belangrijkste duels op de bank hoor. Maakte 1 van de 14 goals die Vitesse in de nacompetitie maakte, waarin Hofs en Amoah de mannen waren.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Yep, met die 5 goals. De enige reden waarom-ie die paar maanden gehaald was, was degradatie voorkomen. En dat heeft-ie gedaan.
Hij was niet gehaald als langdurige oplossing of voor de Billie Turf's vriendenclub. Dat was-ie ook niet. Hij deed simpelweg wat-ie moest doen.
Bostvelt is wel kampioen gewordenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Machlas wordt als een miskoop beschouwd maa bezogde met een paar doelpunten in de laatste 3 wedstrijden Ajax het landskampioenschap.
Feyenoord kocht plenty spelers die geen miskoop waren (Kuyt, v. Hooydonk, Bosveld) maar haalde nooit de kampioensschaal ermee binnen. het is allemaal nogal relatief
Niet in de play-offs waar hij meer dan eens matchwinner was.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij rond de belangrijkste duels op de bank hoor.
Zet dan ook maar deze erbij:quote:Op zondag 23 juli 2006 14:28 schreef WeebI het volgende:
Christian Vieri (AC Milan)
Geen miskoop. Free agent, en genoeg doelpunten gemaakt.quote:
Transfervrije spelers lijken me niet echt relevant voor dit topicquote:Op zondag 23 juli 2006 14:28 schreef WeebI het volgende:
Christian Vieri (AC Milan)
Yep. Ik zekere zin vond ik Owen bij NUFC een grotere miskoop dan bij Real. Maar dan met name omdat hij zo gruwlijk duidelijk maakte dat hij alleen naar NUFC kwam om z'n plek in de England squad niet kwijt te raken. Het is alleen wel zo dat wanneer hij speelde hij scoorde, en dat hoort een miskoop natuurlijk NIET te doenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:29 schreef Radegast het volgende:
Dan is Michael Owen een veel grotere miskoop voor NUFC, 25 miljoen voor betaald, een handvol goals en weer een jaar in de lappenmand....
Dan niet met goals hoor Doc.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet in de play-offs waar hij meer dan eens matchwinner was.
quote:VITESSE: Hofs 4, Amoah 3, Janssen 1, Knol 1, Mbamba 1, Paulo Rink 1, Rankovic 1, Schaars 1, van Vossen 1
Hmmm, wonderlijk. Dan zal ik het geheel verkeerd onthouden heb. Ik herinnerde me een speler waar iedereen over klaagde, dus keek ik eens die Play-offs en was toen redelijk onder de indruk. Maar goed, vertekende herinnering dus, waarschijnlijk. Hij was toen in iedere geval niet zo slecht als ik vermoedde.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan niet met goals hoor Doc.
Doelpuntenmakers nacompetitie Vitesse:
[..]
Las ik ook pas net. Niet van een betrouwbare bron. Ik dacht eerder aan een tiende van dat bedrag inderdaadquote:
Hij was ook wel goed hoor in die nacompetitie, hij stak er ook meer effort in tijdens die wedstrijden, ging jagen enzo. Deed ie anders nooit.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Hmmm, wonderlijk. Dan zal ik het geheel verkeerd onthouden heb. Ik herinnerde me een speler waar iedereen over klaagde, dus keek ik eens die Play-offs en was toen redelijk onder de indruk. Maar goed, vertekende herinnering dus, waarschijnlijk. Hij was toen in iedere geval niet zo slecht als ik vermoedde.
Ik had daar toen ook doelpunten bij herinnerd, maar meer dan 1 was dat uds niet. Maar de herinnering dat-ie in de play-offs het best OK deed was dus niet onterecht ...quote:Op zondag 23 juli 2006 14:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij was ook wel goed hoor in die nacompetitie, hij stak er ook meer effort in tijdens die wedstrijden, ging jagen enzo. Deed ie anders nooit.
Maar ja, dan nog was het voor zo'n peperdure vent een beetje erg weinig.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had daar toen ook doelpunten bij herinnerd, maar meer dan 1 was dat uds niet. Maar de herinnering dat-ie in de play-offs het best OK deed was dus niet onterecht ...
Kluivert naar AC Milanquote:
Nogmaals, geen miskopen want ze waren transfervrij.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kluivert naar AC Milan
Kluivert naar Newcastle United
Vind ik ook aankopen maar goed dat vind ik danquote:Op zondag 23 juli 2006 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Nogmaals, geen miskopen want ze waren transfervrij.
Maar bij Milan heeft hij toch niets laten zienquote:Op zondag 23 juli 2006 15:03 schreef Erasmusch het volgende:
Naar Milan sowieso niet, want die vingen ff later aardig wat geld voor m.
Maar Milan heeft uiteindelijk wel iets aan hem gehad, dus geen miskoop.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar bij Milan heeft hij toch niets laten zien
Dat is voor mij het verschil tussen "overpriced" en "miskoop". Zo waren Machlas en Cisee wel "overpriced" maar geen miskopen. Een miskoop geeft je ECHT niets terug.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar ja, dan nog was het voor zo'n peperdure vent een beetje erg weinig.
Ow sorry wis ik niet, ben dan ook geen psv-supporterquote:
Ja dat was pech. Maar wel een miskoop dusquote:Op zondag 23 juli 2006 16:02 schreef dndiek het volgende:
Nilis was geen miskoop bij Aston
Hij had pech dat hij door een dwaze actie van Wright zijn been brak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |