abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juli 2006 @ 12:47:24 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40100673
Godverdomme ja het is alweer 2 dagen geleden maar ja moet er even over klagen

Vrijdag ging ik vanuit Amsterdam Sloterdijk met de trein van 16.46 richting Almelo. Kwam rond 16.51 aan op CS.

Snel sprinten naar mijn intercity richting Enschede van 17.06 uur. Normaal vertrekt deze van 8b. Nu was ik daar dus nee hij vertrekt vandaag van 13 b

Dus ik godver daar weer heen rennen, was gelukkig nog wel plek. Rond 17.40 kwam ik uiteindelijk aan in Amersfoort tevens eindpunt van deze trein

Tussen Amersfoort en Apeldoorn namelijk een bovenleiding geknapt
Of je kon met de bus naar Apeldoorn rijden, had ik weinig trek in om in zo'n broodrooster te zitten voor de duur van 45 tot 60 min.

Dan maar omrijden via Zwolle, er stond niets aangegeven op de borden. Na veel gezoek zag ik dat er een Intercity vanaf spoor 6 om 18.10 zou vertrekken. Ik dus naar die trein kon gelukkig net zitten. Ging uiteindelijk pas tegen half 7 weg

Allemaal vieze bezwete mensen in die trein en iedereen maar klagen

Ok rond 19.00 uur uiteindelijk in Zwolle, daar moest ik meteen overstappen in zo'n BOEMEL ding...geen plek natuurlijk kon ruim 35 min. staan richting Almelo.

Uiteindelijk kwam ik rond 19.40 aan in Almelo helemaal bezweet en vastgeplakt gadverdamme...

Ben ik de enige Fokker geweest of waren er nog meer met dit probleem?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 23 juli 2006 @ 12:48:30 #2
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_40100697
Nee geen last van, ik heb een auto!
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_40100709
quote:
Op zondag 23 juli 2006 12:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zondag 23 juli 2006 @ 12:49:21 #4
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40100710
quote:
Op zondag 23 juli 2006 12:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
Stoer zeg mag ik je aanraken
En btw ik heb ook een auto maar over het algemeen gaat het met de trein sneller naar mijn werk dan met de auto over de A1 richting Amsterdam dus vandaar
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 23 juli 2006 @ 12:52:59 #5
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_40100789
quote:
Op zondag 23 juli 2006 12:49 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Stoer zeg mag ik je aanraken
En btw ik heb ook een auto maar over het algemeen gaat het met de trein sneller naar mijn werk dan met de auto over de A1 richting Amsterdam dus vandaar
Aanraken kost een euro . Ik vind de trein altijd zo'n drama, altijd gedoe met die NS.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_40100981
ik ben wel met de bus gegaan, het waren airco gekoelde bussen dus viel uiteindelijk nog best mee.
ik moest van apeldoorn naar leiden, normaal 1,5 uur reizen nu was het 2 uur dus viel opzich nog best mee.
met de trein was ik langer onderweg geweest.
Bla Bla Bla Blaadjes aan de boom
  PR/Manusje van alles zondag 23 juli 2006 @ 13:00:22 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40101014
quote:
Op zondag 23 juli 2006 12:52 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Aanraken kost een euro . Ik vind de trein altijd zo'n drama, altijd gedoe met die NS.
Geluk dwing je af Ik heb altijd vertraging waarneer ik dat nodig heb en als ik geen vertraging nodig heb dan heb ik ook geen vertraging
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 23 juli 2006 @ 13:00:55 #8
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40101030
quote:
Op zondag 23 juli 2006 12:59 schreef Taquel het volgende:
ik ben wel met de bus gegaan, het waren airco gekoelde bussen dus viel uiteindelijk nog best mee.
ik moest van apeldoorn naar leiden, normaal 1,5 uur reizen nu was het 2 uur dus viel opzich nog best mee.
met de trein was ik langer onderweg geweest.
Hmm ja dat viel dan wel mee. Maar ik had ook zoiets van het is vakantietijd dus ik moet met de bus over de A1 richting het Oosten. En had geen zin om in de file te staan. Ik weet niet als er file was geweest de bus eventueel over de vluchtstrook was gegaan.
pi_40101562
wat was nu weer de smoes van de ns voor de geknapte leiding? uitzetting door warmte
pi_40103033
en ik zat in die trein....
Bovenleiding was stuk gereden door vrachtwagen....stil gestaan van 10.15-12.30..toen met bus naar transferium barneveld...weer uur wachten ..met bus naar amersfoort..toen met trein verder naar amsterdam....
pi_40103301
quote:
Op zondag 23 juli 2006 12:47 schreef Razor21 het volgende:

Ok rond 19.00 uur uiteindelijk in Zwolle, daar moest ik meteen overstappen in zo'n BOEMEL ding...geen plek natuurlijk kon ruim 35 min. staan richting Almelo.
Das een heel mooi treintje
Je moest s weten wat er voor deze reed
blub blub
pi_40104684
nee er was een vrachtwagen met de bak omhoog tegen de bovenleiding aangereden.

hier een stukje uit de lokale krant van ons.
quote:
Intercity strandt bij Barneveld

BARNEVELD - Meer dan zeshonderd treinreizigers zijn vanmorgen gestrand nabij de spoorovergang Oostvenerweg naast industrieterrein Harselaar in Barneveld. Een vrachtwagen reed daar rond 10.00 uur twee bovenleidingen kapot. De passagiers zaten minimaal twee uur lang in de snikhete trein opgesloten. Dit omdat de trein, die afkomstig was uit Apeldoorn, ‘onder stroom’ stond.

Het treinstel moest eerst ontaard worden omdat de kabel van de bovenleiding op het treinstel was beland. De Barneveldse brandweer deelde water uit en maakte van meerdere pallets een trap om de passagiers veilig uit te kunnen laten stappen.
Een waterkanon van de brandweer spoot de weg en de naastgelegen berm nat voor verkoeling. Anita Broekhuis, woordvoerder bij Pro-Rail, verklaart dat er kabel over een lengte van zevenhonderd meter is vernield. René Massen, woordvoerder van de spoorwegpolitie, legt uit dat de gestrande passagiers worden vervoerd naar het transferium in Barneveld waar een ruimte ingericht is om de reizigers op te vangen. ,,Daar worden ze geregistreerd en wordt er voor vervangend vervoer gezorgd’’, aldus Massen. Op het transferium is tevens verzorging voor de passagiers aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')