Godverdomme ja het is alweer 2 dagen geleden maar ja moet er even over klagen
Vrijdag ging ik vanuit Amsterdam Sloterdijk met de trein van 16.46 richting Almelo. Kwam rond 16.51 aan op CS.
Snel sprinten naar mijn intercity richting Enschede van 17.06 uur. Normaal vertrekt deze van 8b. Nu was ik daar dus nee hij vertrekt vandaag van 13 b
Dus ik godver daar weer heen rennen, was gelukkig nog wel plek. Rond 17.40 kwam ik uiteindelijk aan in Amersfoort tevens eindpunt van deze trein
Tussen Amersfoort en Apeldoorn namelijk een bovenleiding geknapt
Of je kon met de bus naar Apeldoorn rijden, had ik weinig trek in om in zo'n broodrooster te zitten voor de duur van 45 tot 60 min.
Dan maar omrijden via Zwolle, er stond niets aangegeven op de borden. Na veel gezoek zag ik dat er een Intercity vanaf spoor 6 om 18.10 zou vertrekken. Ik dus naar die trein kon gelukkig net zitten. Ging uiteindelijk pas tegen half 7 weg
Allemaal vieze bezwete mensen in die trein en iedereen maar klagen
Ok rond 19.00 uur uiteindelijk in Zwolle, daar moest ik meteen overstappen in zo'n BOEMEL ding...geen plek natuurlijk kon ruim 35 min. staan richting Almelo.
Uiteindelijk kwam ik rond 19.40 aan in Almelo helemaal bezweet en vastgeplakt gadverdamme...
Ben ik de enige Fokker geweest of waren er nog meer met dit probleem?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..