Van die enge Ruud Lubbers-wenkbrauwen?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:50 schreef Onitsuka het volgende:
Ik vind eigenlijk rosenmuller wel wat hebben. Met die lekkere borstelige wenkbrouwen en alles... en die verweerde havenarbeiderskop...
Dat zeg ik!quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:58 schreef Onitsuka het volgende:
Heeft Arnon nog steeds die enge fossiele vriendin?
Koeken?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:52 schreef Recovering het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
En als ik meer over die vuile gore stinkende (Ik zeg niks) ga zeggen krijg ik een ban.
Dus dat doe ik lekker niet.![]()
Het idee dat die seks met elkaar hebben vind ik enger dan het idee dat mijn opa en oma geneukt hebbenquote:
Die zijn goor iddquote:
Dat maakt die vuile gore (Ik zeg niksquote:Op zondag 23 juli 2006 13:03 schreef Onitsuka het volgende:
Het idee dat die seks met elkaar hebben vind ik enger dan het idee dat mijn opa en oma geneukt hebben
Laat ik het anders formuleren; als ik een koekje was zou ik niet zó willen zijn.quote:
Dan nog liever een negerzoenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:07 schreef Recovering het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren; als ik een koekje was zou ik niet zó willen zijn.
Van welke neger wil jij eigenlijk wel een zoen?quote:
Niet, die is overleden.quote:
Van de neger die ik gister trof op een feestjequote:Op zondag 23 juli 2006 13:15 schreef Recovering het volgende:
[..]
Van welke neger wil jij eigenlijk wel een zoen?
Ik weet wel van welke negerin ik wel een zoen wil.
Ah, negers en feestjes, een perfecte combi.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:16 schreef yvonne het volgende:
Van de neger die ik gister trof op een feestje![]()
Kende je deze al?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:25 schreef Recovering het volgende:
[..]
Arnon is vieze vuile gore besneden (Ik zeg niks) jongeman.
Een nul is het en nog een uiterst belabberd auteur.quote:
Wat interesseert het mij nou of hij een besneden schwanz heeft of niet. Hij is gewoon de manquote:Op zondag 23 juli 2006 13:25 schreef Recovering het volgende:
[..]
Arnon is vieze vuile gore besneden (Ik zeg niks) jongeman.
Uh-huhquote:Op zondag 23 juli 2006 13:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een nul is het en nog een uiterst belabberd auteur.
Het enige wat er nog ontbreekt is Frits Barend die 'genocide' lispelt.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:27 schreef yvonne het volgende:
Kende je deze al?
"Antisemieten geven Joden overal de schuld van, zelfs van het zinken van de Titanic. Als je ze wijst op het feit dat het toch echt door een ijsberg kwam, zeggen ze boos: “IJsberg, Rosenberg, Goldberg, Spielberg, ze zijn allemaal even erg!”
Pics?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:58 schreef Onitsuka het volgende:
Heeft Arnon nog steeds die enge fossiele vriendin?
Ze was 91 ofzoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |