Van die enge Ruud Lubbers-wenkbrauwen?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:50 schreef Onitsuka het volgende:
Ik vind eigenlijk rosenmuller wel wat hebben. Met die lekkere borstelige wenkbrouwen en alles... en die verweerde havenarbeiderskop...
Dat zeg ik!quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:58 schreef Onitsuka het volgende:
Heeft Arnon nog steeds die enge fossiele vriendin?
Koeken?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:52 schreef Recovering het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
En als ik meer over die vuile gore stinkende (Ik zeg niks) ga zeggen krijg ik een ban.
Dus dat doe ik lekker niet.![]()
Het idee dat die seks met elkaar hebben vind ik enger dan het idee dat mijn opa en oma geneukt hebbenquote:
Die zijn goor iddquote:
Dat maakt die vuile gore (Ik zeg niksquote:Op zondag 23 juli 2006 13:03 schreef Onitsuka het volgende:
Het idee dat die seks met elkaar hebben vind ik enger dan het idee dat mijn opa en oma geneukt hebben
Laat ik het anders formuleren; als ik een koekje was zou ik niet zó willen zijn.quote:
Dan nog liever een negerzoenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:07 schreef Recovering het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren; als ik een koekje was zou ik niet zó willen zijn.
Van welke neger wil jij eigenlijk wel een zoen?quote:
Niet, die is overleden.quote:
Van de neger die ik gister trof op een feestjequote:Op zondag 23 juli 2006 13:15 schreef Recovering het volgende:
[..]
Van welke neger wil jij eigenlijk wel een zoen?
Ik weet wel van welke negerin ik wel een zoen wil.
Ah, negers en feestjes, een perfecte combi.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:16 schreef yvonne het volgende:
Van de neger die ik gister trof op een feestje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |