quote:robby . ; ` says:
O M G hij is terug : )
|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| Oelala I Jennifer Terug Van Vakantie !! says:
jeewet
je weet, jaloersquote:Op zondag 23 juli 2006 12:29 schreef Katana het volgende:
Eamon is verliefd op Maikuuuul snap dat dan
Nee bedankt, ben niet van jou soortquote:Op zondag 23 juli 2006 12:30 schreef Eamon het volgende:
[..]
je weet, jaloersIk wil hem wel met je delen hoor
zo ie nu dan ook eindelijk echt sterven?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:38 schreef BossFight het volgende:
Ik heb al twee doodsverwensingen gemaakt vanwege dit feit, lijkt me voldoende.
Ik mag het hopen, ik ben die over gehypte kut Limburger zo gruwelijk kotsbeu. Hoop dat hij met die smerige kut brommer van hem een ongeluk krijgt en een dwarslezie op loopt! Waarna hij zijn hoer van een vriendin moet vragen om hem door zijn hoofd te schieten.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
zo ie nu dan ook eindelijk echt sterven?
dwarsleziequote:Op zondag 23 juli 2006 12:52 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, ik ben die over gehypte kut Limburger zo gruwelijk kotsbeu. Hoop dat hij met die smerige kut brommer van hem een ongeluk krijgt en een dwarslezie op loopt! Waarna hij zijn hoer van een vriendin moet vragen om hem door zijn hoofd te schieten.
Oke oke ik weet niet hoe je het schrijft, goed goed ik ben dom ofzo. Maar het gaat om de boodschap!quote:
AAAH HIJ IS ERquote:Op zondag 23 juli 2006 12:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ohnoes mii sii t3h back
Is best wel weer wennen @ pc
Niet te lang doen dan.... ik zou nu maar vast uitloggenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ohnoes mii sii t3h back
Voor boodschappen ga je maar naar Albert Heijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:55 schreef BossFight het volgende:
Maar het gaat om de boodschap!
Moedig 'm nou niet aanquote:Op zondag 23 juli 2006 13:04 schreef Stansfield het volgende:
Post eens wat foto's en filmpjes van je vakantie maikuuul
Morgen of overmorgenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:04 schreef Stansfield het volgende:
Post eens wat foto's en filmpjes van je vakantie maikuuul
Nah, TRV lijkt me niet het juiste forum daarvoor. Het wordt daar denk ik niet op waarde geschat. Allemaal hele serieuze mensen daar. Ik dacht altijd dat reizen en vakantie een gezellige aangelegeheid was maar ze nemen het daar bloedserieus! Niet doen! Lekker in ONZ zetten. Maar niet morgen hoor, gewoon straks.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:08 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen of overmorgenmaak ik een topic met het reisverslag in Travel
Nee dan is alles niet goedquote:Op zondag 23 juli 2006 13:17 schreef Slachtkalf het volgende:
Ach ja, zolang ik er maar ben is alles goed toch?
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:27 schreef Furious het volgende:
Ja, dat vliegtuig had moeten neerstorten.
Houden zoquote:Op zondag 23 juli 2006 13:22 schreef Nyx96 het volgende:
Ken hem niet, en heb geen behoefte om hem te leren kennen.
Morgen heb ik wat anders te doen, ik wil het nu! *stampvoet*quote:Op zondag 23 juli 2006 13:26 schreef Silven het volgende:
morgen komt zn vakantiefoto topic!!!!!!!!!!!!!![]()
Maastricht, aandachtshoer, brommerjosti, aandachtshoer, iq van een stoeptegel, aandachtshoer, kamper, aandachtshoer ....quote:Op zondag 23 juli 2006 13:33 schreef Tazmaniac het volgende:
nou nou niet echt positief over die maikuuuul, wie kan me in een paar woorden uitleggen waarom niemand hem moet??? (ja ik ben relatief nieuw hier)
hehequote:Op zondag 23 juli 2006 14:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maastricht, aandachtshoer, brommerjosti, aandachtshoer, iq van een stoeptegel, aandachtshoer, kamper, aandachtshoer ....
tsssquote:Op zondag 23 juli 2006 14:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maastricht, aandachtshoer, brommerjosti, aandachtshoer, iq van een stoeptegel, aandachtshoer, kamper, aandachtshoer blablabla
Nu moet je even uitkijken kerel...Dat je maikuuul bashen als fulltime job hebt kan ik alleen maar toejuichen, maar je moet niet maastricht gaan lopen afkraken...Ook maastricht heeft een ghetto, en daar komen mutanten als maikuuul vandaan gekropen..quote:Op zondag 23 juli 2006 14:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maastricht, aandachtshoer, brommerjosti, aandachtshoer, iq van een stoeptegel, aandachtshoer, kamper, aandachtshoer ....
Sterf nou eens met je Jenssen gebrabbel, mafkeesquote:Op zondag 23 juli 2006 13:26 schreef Silven het volgende:
Wie geeft m op voor jensen?
Doe de was, voer je cavia, lees je post, neem de tijd..quote:Op zondag 23 juli 2006 12:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ohnoes mii sii t3h back
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:00 schreef Silven het volgende:
Met Maikuuul is het gewoon zo, je adoreert hem of hij mag sterven. Er is gewoon geen middenweg.![]()
Op Index klikken en naar onder scrolleren ?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:49 schreef postmortum het volgende:
Zeg waar is travel eigenlijk ik kan dat subforum niet vinden![]()
Waar zijn je vakantiefotos nou?!quote:Op maandag 24 juli 2006 19:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Op Index klikken en naar onder scrolleren ?
Ik heb pas 10x gezegd dat ik morgen en heel misschien overmorgen pas het topic openquote:
relnegerquote:Op maandag 24 juli 2006 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Opkankeren.
Je brengt m op ideeen! kap er es meequote:Op maandag 24 juli 2006 19:08 schreef michiel_merk het volgende:
Nu krijgen we natuurlijk 10 'maaikuul check frankrijk topics'![]()
Laat m nou, hier vindt hij wat hij thuis moet missen..quote:Op maandag 24 juli 2006 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Opkankeren.
vind jequote:Op maandag 24 juli 2006 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
wat krijgt die gast overdreven veel aandacht eigenlijk
al jullie zeikers zijn het zelfdequote:
Je hebt t er maar druk meequote:Op maandag 24 juli 2006 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
al jullie zeikers zijn het zelfde
jullie zeuren over onkruid in de tuin maar geven deze wel water
lees die maikuuul topics niet of houd even hendig snel je muil
ik wordt eecht doodmoe van dat gezannik over onze hendig sjieke bromslipper
kamperquote:Op maandag 24 juli 2006 20:32 schreef Zuen het volgende:
spreek je kamper uit als: Kamper of als Kemper. Want simmertje zegt dat je het uitspraakt als kemper en toen lachte ik hem uit maar ik weet niet of dat terecht is
Daar zijn ze in Libanon al een paar weken geleden mee begonnen...quote:Op maandag 24 juli 2006 20:39 schreef Nebu1980 het volgende:
Wanneer houden we de welkom-thuis-meet voor Maikuuul??
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:32 schreef Zuen het volgende:
spreek je kamper uit als: Kamper of als Kemper. Want simmertje zegt dat je het uitspraakt als kemper en toen lachte ik hem uit maar ik weet niet of dat terecht is
ongeloofelijk.... wat ben jij een bosjostiquote:Op maandag 24 juli 2006 20:36 schreef Zuen het volgende:
Dat betekent dat Simmertje teringdom is. En zijn moeder ook
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:22 schreef Danny_Ramone het volgende:
12 Maikuuuls 13 zwangere (breezer)sletjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |