shit, staan we weer gelijkquote:Op donderdag 14 september 2006 14:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
118. AOL-Arena- Hamburger SV
En weer een Arena kloon die wel gelukt is.
Ach, je zal binnenkort wel weer uitlopen denk ik.quote:
AOL Arenaquote:Op donderdag 14 september 2006 14:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
118. AOL-Arena- Hamburger SV
En weer een Arena kloon die wel gelukt is.
Zover ik weet spelen ze tegenwoordig in het Olympisch stadion.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
Weet iemand of Panathiankos nog in het Apostolos Nikolaidis speelt of spelen ze nu definitief in dat olympisch stadion?
Een geweldig klein stadionnetje met een geweldige sfeer toen ik er was.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:23 schreef Barnet_Bee het volgende:
Erg jammer. Het Apostolos Nikolaidis is mijn favoriete stadion in Griekenland. Dat stadion ligt toch niet plat?
Op Google Earth staat het in iedergeval nog, maar weet alleen niet of het wel of niet plat ligt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:23 schreef Barnet_Bee het volgende:
Erg jammer. Het Apostolos Nikolaidis is mijn favoriete stadion in Griekenland. Dat stadion ligt toch niet plat?
Spelen al die clubs tegelijkertijd of wordt er ook nog op zondag gespeeld?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Tottenham v West Ham lijkt me de mooiste wedstrijd dat weekend in Londen. Een eindje verderop is het Luton v Leeds.
Sowieso heb je de keuze, want Chelsea, Watford, Letyon Orient, Brentford spelen ook allemaal thuis dat weekend.
Op zondag is alleen Reading v Arsenal in de buurt. Rest speelt op zaterdag, waaronder Spurs v West Ham om 13:00.quote:Op zondag 17 september 2006 08:25 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Spelen al die clubs tegelijkertijd of wordt er ook nog op zondag gespeeld?
In principe zou ik het liefst naar Tottenham-West Ham gaan maar een paar wedstrijden extra is natuurlijk nooit verkeerd
En woensdag naar RKC dus dan komt die er ook bijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:27 schreef Bananenman het volgende:
Nederland
1. Ajax (De Meer)
2. Ajax (Olympisch Stadion)
3. Ajax (ArenA)
4. PSV (Philips Stadion)
5. feyenoord (de kuip)
6. Sparta (Het Kasteel)
7. Heerenveen (Abe Lenstra Stadion)
8. FC Twente (Arke stadion)
9. Vitesse (Gelredome)
10. FC Utrecht (Nieuwe Galgenwaard)
11. AZ Alkmaar (Alkmaarderhout)
12. Ado Den Haag (Zuiderpark)
13. FC Groningen (Oosterpark)
14. FC Volendam (weet ik veel hoe dat heet)
15. NEC (De Goffert)
*nieuw* 16. NAC (Rat Verlegh Stadion)
*nieuw* 17. Roda JC (Parkstad Limburg)
Duitsland
18. Arminia Bielefeld (Schüco-Arena)
Engeland
19. Arsenal (Highbury)
Frankrijk
20. AJ Auxerre (Stade Abbé-Deschamps)
Spanje
21. FC Barcelona (Camp Nou)
Italie
22. Inter Milan (Guiseppe Meazza / San Siro)
komt na 8 niet 9?quote:Op zondag 17 september 2006 16:25 schreef Superheld het volgende:
Zie nu pas dat ik gelredome nog niet in het lijstje had staan, terwijl ik er al 3 x ben geweest.![]()
Moet toch maar een keer goed controleren.
Nederland
7. Willem II Stadion
8. Zuiderpark
10. De goffert
AEK speelt toch in het Olympisch stadion?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
Weet iemand of Panathiankos nog in het Apostolos Nikolaidis speelt of spelen ze nu definitief in dat olympisch stadion?
Ook ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
AEK speelt toch in het Olympisch stadion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |