Halloquote:Op maandag 24 juli 2006 00:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
Godverdomme word ik niet meer begroet!
Bahquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Hmmmmag ik er dan nog even over denken?
![]()
Goeie tipquote:
ééntje maar .... ?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:19 schreef DjMoonlight het volgende:
Één hele goede nacht mijn beste mede fokkers.
Morgen nacht weer 1 okquote:
Die begint oud te wordenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
kortweg rofl.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:26 schreef NanKing het volgende:
Ik lig op het moment van schrijven op de grond van het lachen.
Begrijpelijkquote:Op maandag 24 juli 2006 00:26 schreef NanKing het volgende:
Ik lig op het moment van schrijven op de grond van het lachen.
De laatbloeiende planten zijn van belang voor veel insecten en met name vlinders. In goede vlinderjaren zitten de planten vol met vlinders die de buik voor het invallen van de winter nog vol zuigen. Ze zijn vaak goed te zien omdat ze vaker in het zonnetje gaan zitten om op te warmen. Trekvlinders zoals de atalanta worden op najaarsbloeiers ook veel gezien.quote:
Moment zal even het stoffer en blik zoeken.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:27 schreef SuperwormJim het volgende:
wat een moppen!!!111 veeg me op!!11
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Moment zal even het stoffer en blik zoeken.
Beterquote:Op maandag 24 juli 2006 00:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De laatbloeiende planten zijn van belang voor veel insecten en met name vlinders. In goede vlinderjaren zitten de planten vol met vlinders die de buik voor het invallen van de winter nog vol zuigen. Ze zijn vaak goed te zien omdat ze vaker in het zonnetje gaan zitten om op te warmen. Trekvlinders zoals de atalanta worden op najaarsbloeiers ook veel gezien.
Wil je er nog meer??quote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef Sebasser het volgende:
Wat een toffe belgvriendelijke moppen.
Boh gek flapdrol!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:29 schreef -skippybal- het volgende:
Omdat ze zo plezant worden bevonden, nog maar één dan
We weten allemaal hoe een belg een granaat weggooit. Hij trekt de pin eruit en gooit de pin weg en steekt de granaat in z'n broekzak.Hier heeft men in België iets op gevonden. Men trekt de pin er in de fabriek al uit !!!
Ja dohquote:Op maandag 24 juli 2006 00:31 schreef combel het volgende:
[..]
Wist je dat Twylight ook al een ban heeft?
Ik zag het in FB, en toen vroeg ik dat aan hem op msn en bevestigde het!quote:
Lekker voor hemquote:Op maandag 24 juli 2006 00:32 schreef combel het volgende:
[..]
Ik zag het in FB, en toen vroeg ik dat aan hem op msn en bevestigde het!een week ook nog eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |