quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:50 schreef combel het volgende:
[..]
Plaats hier reacties op nog niet bestaande topics
lees de bedoeling maar eens door
Omdat een vervelend klein kreng bentquote:Op zondag 23 juli 2006 03:51 schreef combel het volgende:
[..]
ja, maar waarom was nou juist weer ík geband
*pakt elastiekjesquote:Op zondag 23 juli 2006 03:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
ik zei toch al dat je elastiekjes moets pakken maar jij wlide niet luisteren
![]()
![]()
Jij bent echt een n00b, omfgquote:Op zondag 23 juli 2006 03:46 schreef mart89 het volgende:
dat vorige delen gedoe slaat trouwens nergens op, het is toch allemaal onzin
Ja onderschept:quote:Op zondag 23 juli 2006 03:48 schreef combel het volgende:
Ik heb trouwens een email gestuurd naar FOK!, wat een kutjanussen zijn dat, mij en Spankthemonkey eraan naaien, maar de rest van de posters van dat topic en de modjes natuurlijk weer niet bannen
quote:Lieve lieve lieve Admin,
Ik weet dat jullie het maar wat druk hebben. Misschien wel zo druk dat jullie niet altijd even goed een afweging kunnen maken tussen......(...)
Tof topicquote:Op zondag 23 juli 2006 03:50 schreef combel het volgende:
[..]
Plaats hier reacties op nog niet bestaande topics
lees de bedoeling maar eens door
quote:
doe even een elastiekje om een pak melk dat niet over de datum is maar waar wel klontjes in zitten, stop er een in je bier en hang de laatste om een willekeurig oor binnen een straal van 20 centimeter.quote:
Wytske Kenemans stalkt mij.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:55 schreef combel het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Katerina Jerabek - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
niet meer, moest al bijna kotsenquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:52 schreef combel het volgende:
[..]
, als je wilt mag je het me wel afleren
![]()
Resultaten 1 - 10 van circa 48.800 voor Katerina Jerabek (0,17 seconden)quote:Op zondag 23 juli 2006 03:55 schreef combel het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Katerina Jerabek - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
ik heb geen melk die niet over de datum is maar wel klontjes in zitten, wel bedorven yoghurt! mag dat ook?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
doe even een elastiekje om een pak melk dat niet over de datum is maar waar wel klontjes in zitten, stop er een in je bier en hang de laatste om een willekeurig oor binnen een straal van 20 centimeter.
bij afbeeldingen sjappiequote:Op zondag 23 juli 2006 03:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 10 van circa 48.800 voor Katerina Jerabek (0,17 seconden)
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:58 schreef Qunix het volgende:
Usericon van Zhenar
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:17 schreef Kreupelhout het volgende:
Weg met de plonsplee's!
Het enige "voordeel" is dat als je aan het kakken bent, de stank niet zo groot is...
Maar dat is ook gelijk weer een nadeel. Heb je die avond ervoor heerlijk gekookt en wil je bij het schijten nog eens nagenieten van de aroma's en die lucht analiseren, of er niet nog wat kruiden ontbreken, kan dat niet, omdat je stront gelijk in het water terecht komt.
Nog een nadeel is dat als je dan lekker zit, je lul (iig de mijne) vaak tegen de pot komt, omdat dat zo fijn schuin afloopt in de pot.
Lang leve de plateau wc, waar je poep gewoon blijft liggen voor inspectie achteraf. De lol bij het doortrekken als ie niet weg wil en het feit dat je je schwans lekker in de plee kan laten hangen!
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Tering! Volgens my heeft TS óf het iq van een onderontwikkelde stoeptegel met een soa, óf heeft z'n moeder aan de harddrugs gezeten tijdens de zwangerschap ...... zoiets doe je toch niet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!11
ja! de users wel, alleen de FA's en beheerders en etc die mensen gaan bannen omdat ze geen leven hebben!quote:
Ken je haar dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst nog de groeten van haar.![]()
quote:http://forum.fok.nl/topic/887926
Weet je...
Ik ben al drie keer klaargekomen op jouw fotoboek.
Ja primaquote:Op zondag 23 juli 2006 03:58 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb geen melk die niet over de datum is maar wel klontjes in zitten, wel bedorven yoghurt! mag dat ook?
precies, gewoon doorzetten, het is bijna net zo lekker als een extreem nat kutje likkenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:56 schreef combel het volgende:
[..]
niet meer, moest al bijna kotsenklote bier, morgen ochtend zeg ik tegen mezelf dat ik nooi meer bier drink maa rmorgenavond zit het toch weer te drinken
JA! dat was echt een geweldig topic, alleen van die flikkers die er niet tegen kunnen en in FB gaan posten van: is dit nou normaal? of: WTF gebeurd er gek?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:02 schreef Qunix het volgende:
[Ontbijt] Wat eet/drink jij?
Op zaterdag 22 juli 2006 14:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hey TS, zal ik anders ff in je bek schijten of heb je al poep in je hoofd.
HOE PASSEND![]()
![]()
![]()
!!11
Ik vind bier lekkerderquote:Op zondag 23 juli 2006 04:04 schreef remlof het volgende:
[..]
precies, gewoon doorzetten, het is bijna net zo lekker als een extreem nat kutje likken
ik ga nu m'n enorme erecte in een pak bedorven yoghurt stekenquote:Op zondag 23 juli 2006 04:03 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja prima![]()
Ik vrees dat je, mits een stevige erectie nog steeds aanwezig is, de uitvinder bent van de meest stompzinnige fetish ooit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |