neequote:Op zondag 23 juli 2006 03:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mooie vrouwen poepen niet idd, maqar jij toch wel ?
gelukkig heb je bloembollenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:17 schreef Pony-Lover het volgende:
ik,lust geen vlieg
Dat moet je in je adresbalk plakken of aan je favorieten toevoegen. Uiteraard wel aan elkaar vast, zonder enters.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:16 schreef mart89 het volgende:
<javascript:(function(){rb=document.reply.posticon[0];rb.value=prompt('49',49);rb.selected=true;il=document.getElementsByTagName('img');for(i=0;i<il.length;i++){if(il[i].getAttribute('alt')=='icoon'){ src=il[i].getAttribute('src');si=0;while(si!=-1){si=src.indexOf('/',si+1);ls=si==-1?ls:si;};il[i].setAttribute('src',src.substr(0,ls+1)+rb.value+'.gif');};};})();>
?????
snapt hij nietquote:Op zondag 23 juli 2006 03:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat moet je in je adresbalk plakken of aan je favorieten toevoegen. Uiteraard wel aan elkaar vast, zonder enters.
jaquote:Op zondag 23 juli 2006 03:19 schreef remlof het volgende:
valt er hier nog wat te neuken terwijl ik m'n tigste bier aan de mond zet?
met zoveel bier op valt zelfs sugar lee hooper te neukenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:19 schreef remlof het volgende:
heb je de pik al in de hand?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:19 schreef remlof het volgende:
neem eens een nieuwe sebaggerquote:Op zondag 23 juli 2006 03:19 schreef Sebasser het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
De laatbloeiende planten zijn van belang voor veel insecten en met name vlinders. In goede vlinderjaren zitten de planten vol met vlinders die de buik voor het invallen van de winter nog vol zuigen. Ze zijn vaak goed te zien omdat ze vaker in het zonnetje gaan zitten om op te warmen. Trekvlinders zoals de atalanta worden op najaarsbloeiers ook veel gezien.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:21 schreef mart89 het volgende:
IK HAAT JULLIE ALLEMAAL
IK GA NU KRASSEN
DOEI.
whehequote:Op zondag 23 juli 2006 03:21 schreef mart89 het volgende:
IK HAAT JULLIE ALLEMAAL
IK GA NU KRASSEN
DOEI.
Do I smell a noobie?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:22 schreef mart89 het volgende:
JA IK BEN NU ECHT WEG HOOR
en dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat moet je in je adresbalk plakken of aan je favorieten toevoegen. Uiteraard wel aan elkaar vast, zonder enters.
Neeeeeeeeequote:Op zondag 23 juli 2006 03:21 schreef mart89 het volgende:
IK HAAT JULLIE ALLEMAAL
IK GA NU KRASSEN
DOEI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |