Dat is em iddquote:Op zondag 23 juli 2006 02:59 schreef Qunix het volgende:
javascript:(function(){rb=document.reply.posticon[0];rb.value=prompt('voer PI nummer in',49);rb.selected=true;il=document.getElementsByTagName('img');for(i=0;i<il.length;i++){if(il[i].getAttribute('alt')=='icoon'){ src=il[i].getAttribute('src');si=0;while(si!=-1){si=src.indexOf('/',si+1);ls=si==-1?ls:si;};il[i].setAttribute('src',src.substr(0,ls+1)+rb.value+'.gif');};};})();
how! layoutverneukerquote:Op zondag 23 juli 2006 03:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is em idd
[ code verwijderd ]
Moet je in je adresbalk pasten of in je favorieten zetten![]()
aha, daar is aan gedacht. Wie is de vader?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:02 schreef mart89 het volgende:
[..]
nee, dan heeft sebasser tenminste ook is iemand met hetzelfde IQ (1)
ikzelfquote:Op zondag 23 juli 2006 03:03 schreef PsyCha het volgende:
[..]
aha, daar is aan gedacht. Wie is de vader?
sebasser zelf, hoe is dat anders mogelijk? huillach.gifquote:Op zondag 23 juli 2006 03:03 schreef PsyCha het volgende:
[..]
aha, daar is aan gedacht. Wie is de vader?
Dit zijn toch Belgen? Net als met alles loopt dat land minstens 100 jaar achter op een willekeurig land ergens in het zuidwesten van Azië (ik noem een Oezbekistan, een Armenië, een Afghanistan, etc. etc.). Ik zeg negeren dat volk! Hek omheen zetten, internetlijnen doorknippen en over een paar honderd jaar weer eens kijken hoe het d'r mee staat. Mochten de figuren uit het filmpje wél uit Nederland komen, dan geldt de bovenstaande oplossing nog steeds PLUS dat we ze even over dat eerdergenoemde hek heengooien.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:05 schreef mart89 het volgende:
[..]
sebasser zelf, hoe is dat anders mogelijk? huillach.gif
ik weet nog steeds niet hoe die gebruikt wordtquote:Op zondag 23 juli 2006 03:04 schreef Sebasser het volgende:
Maar als iedereen ze gebruikt is het niet meer tof therm
lees topic drop lulquote:Op zondag 23 juli 2006 03:07 schreef Qunix het volgende:
Wat is dit voor PI
in mijn poep?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:07 schreef Sebasser het volgende:
en toen dat piemeltje zo in die komkommer !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |