Dat vraagt om het rijmpje dat ik de vorige keer voor Erik had gepost!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:14 schreef Biancavia het volgende:
Rommeldebommel.
Vannacht had ik een leuk idee voor een verhaal, maar het is verdwenen in de nacht.
quote:Het duister
maakt mij moe
Twee oogleden
doe ik toe
Twee seconden
inspiratie in mijn hoofd
Een leuk verhaal
door slaap weggeroofd
Zeer toepasselijk!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vraagt om het rijmpje dat ik de vorige keer voor Erik had gepost!
[..]
Hm, zullen we een deadline maken dan? Bijvoorbeeld zaterdag 2 september? Dan hebben we nog zo'n twee en een halve week om te schrijven!quote:
Ik vind het prima.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, zullen we een deadline maken dan? Bijvoorbeeld zaterdag 2 september? Dan hebben we nog zo'n twee en een halve week om te schrijven!
Goed bezig!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:23 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb al een verhaal ingestuurd!
ik ben druk aan het denken voor iets....quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:35 schreef _Arual_ het volgende:
Het verhaal voor de wedstrijd heb ik al geschreven. Nu wil ik gewoon zelf een verhaal schrijven, maar ik heb 0,0 inspiratie. AAAAAARG.
Hoe vorderen jullie verhalen / gedichten / kunstigheden en eventuele misbaksels?
hé, jij hebt een leuke - hoe noem je die tekst boven je avatar ook weer....quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik ben druk aan het denken voor iets....
op zoek naar inspiratie dus nog
Dat de zogenaamde ondertitelquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:46 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
hé, jij hebt een leuke - hoe noem je die tekst boven je avatar ook weer....
Acda en De Munnik![]()
Acda en de Munnikquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat de zogenaamde ondertitel
En inderdaad Acda en de Munnik
Ik vind ze ook erg goed inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Acda en de Munnik![]()
(die teksten!!!)
Alhoewel ik ze de laatste jaren een beetje uit het oog ben verloren. Daarvoor heb ik ze zeker een keer of tien live gezien. En Thomas had een "s" achter "puma" op mijn pumatas gezet. Ik heb jaren met dat ding rondgelopen.![]()
Hm... Weet niet of dat helemaal waar is... Als er later nog een goed verhaal komt valt dat ook wel op meen ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef broer het volgende:
Volgens mij omdat eerder geplaatste stukken meer tijd hebben om punten te verzamelen.
Lijkt me niet echt eerlijk. Het zou voor de late inzenders een voordeel kunnen zijn t.o.v. de vroege inzenders. 'Check out the competition', in goed Nederlands...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:12 schreef Xilantof het volgende:
Waarom worden eigenlijk de al ingezonden stukken niet al geplaatst? Het kan mogelijk een inspiratiebron zijn voor anderen...
Je hebt ook nog niemand kunnen overtuigen van het wel direct postenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:32 schreef Xilantof het volgende:
Ik zeg niet dat ik het in wil voeren, ik vroeg alleen naar de beredenatie van de organisatie voor dit. Tot nu toe heb ik het idee dat wat men als reden heeft de speculaties zijn van de users die gereageerd hebben. Verder heb ik nog niets gehoor dat me overtuigd van het niet direct posten.
Even een stukje historie dan. Vorig jaar begon het allemaal met deze topic: Fok! schrijfwedstrijd? Daarin hebben meerdere users hun suggesties voor de wedstrijd gedeeld. Een van de punten was dat inzendingen anoniem gedaan worden. Dit om het stemmen eerlijk te houden. Zie ook hier.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:32 schreef Xilantof het volgende:
Ik zeg niet dat ik het in wil voeren, ik vroeg alleen naar de beredenatie van de organisatie voor dit. Tot nu toe heb ik het idee dat wat men als reden heeft de speculaties zijn van de users die gereageerd hebben. Verder heb ik nog niets gehoor dat me overtuigd van het niet direct posten.
Dat is ook niet direcht mijn bedoeling. In de FOK!FOT!fotowedstrijd zijn dit soort dingen namelijk ook behandeld. Daar heb ik discussies wel mee gemaakt e.d. Hier niet. Dus ik vroeg me af wat de beweegredenen waren van de organisatie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je hebt ook nog niemand kunnen overtuigen van het wel direct posten
Dat vind ik persoonlijk altijd jammer, dat het negatieve wordt benadrukt. Ik zou het prachtig vinden als ik ook maar een beetje door zou hebben dat ik iemand anders met mijn verhaal zou inspireren tot het schrijven van zijn/haar verhaal!quote:
2 sept toch? Meen ik me te herinneren?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:21 schreef Biancavia het volgende:
De uiterste inzenddatum was 1 september toch?
Want ik kom er net achter dat dat volgende week al is!
Met mij nog niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Schiet het al op met iedereen??
Ik heb ook een heel leuk idee voor een verhaal in mijn hoofd. Maar kom er maar niet toe om het op papier te zetten. Een weekje extra zou dan ook welkom zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:18 schreef Biancavia het volgende:
Hierbij zou ik graag een voorstel indienen tot verlenging van de huidige inzendtermijn.![]()
Zo van, dat we nog een paar daagjes meer de tijd hebben enzo.![]()
Lijkt me wel prettig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Een weekje erbij dan maar??
De deadline verstrijkt morgen toch pas? Ik ben namelijk nog bezig met een verhaal. In mijn hoofd is het helemaal af. Op mijn scherm alleen de eerste alinea.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er nog mensen die nog iets willen insturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |