doe zoals kyraaaaaaaaquote:Op zondag 23 juli 2006 02:24 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld
Maar ik spaar voor een nintendo DS![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:26 schreef Eririn het volgende:
[..]
Hij is kei leuk hoor..
Nintendo DS Lite![]()
Ik ben nog een kleuterquote:Op zondag 23 juli 2006 02:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind die rotzooi helemaal niks....
Zal wel leeftijdsverschil zijn o.i.d.
Ik vind het wel leuk zodra ik een mooi meisje zie spelen met dat ding!quote:Op zondag 23 juli 2006 02:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet echt goed ofzo hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 02:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat blijkt.... als je denkt dat een DS een goeie investering is![]()
Dan denk ik altijd.... waarom een DS als je met Schwanz kan spelenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk zodra ik een mooi meisje zie spelen met dat ding!![]()
hoezo niet. Is heel goed voor je motoriek enzoquote:Op zondag 23 juli 2006 02:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik speel ook nog steeds met GBA SPquote:Op zondag 23 juli 2006 02:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
voor 2 keer en dan ligt het ook weer in de la stof te happen
Tijdverspilling enzo.... belangrijkere zaken dan flutspelletjes spelenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:28 schreef PsyCha het volgende:
[..]
hoezo niet. Is heel goed voor je motoriek enzo
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk zodra ik een mooi meisje zie spelen met dat ding!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan bewaar je de verpakking goed en dan geef je het door aan iemand anders.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
voor 2 keer en dan ligt het ook weer in de la stof te happen
Bah verwend kindquote:Op zondag 23 juli 2006 02:29 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ik speel ook nog steeds met GBA SP![]()
En die heb eigelijk al kei lang
Geldverspillingquote:Op zondag 23 juli 2006 02:30 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dan bewaar je de verpakking goed en dan geef je het door aan iemand anders.
ja Fok!kenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tijdverspilling enzo.... belangrijkere zaken dan flutspelletjes spelen
ik zie nintendo-en als ontspanning. Als jij het als tijd-en geldverspilling ziet...best. Wacht maar tot je kinderen er 1 willen.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee werk, studie, eigen bedrijf, kinderen![]()
uhm google?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:34 schreef TwyLight het volgende:
IK WIL GODVER MEER TIETEN!!!
Wat heeft mijn perceptie over die dingen (die ik weerleg op mijn situatie) te maken met een kind van 11 maand?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:33 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik zie nintendo-en als ontspanning. Als jij het als tijd-en geldverspilling ziet...best. Wacht maar tot je kinderen er 1 willen.
uhm die kan mss wel veranderen?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat heeft mijn perceptie over die dingen (die ik weerleg op mijn situatie) te maken met een kind van 11 maand?
Tuurlijk niet.... het is voor mij een nutteloos, tijdrovend apparaat.... en dat blijft het....quote:
okeequote:Op zondag 23 juli 2006 02:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.... het is voor mij een nutteloos, tijdrovend apparaat.... en dat blijft het....
sorryquote:Op zondag 23 juli 2006 02:38 schreef TwyLight het volgende:
Wat is het ineens een kut topique geworden zeg
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:38 schreef TwyLight het volgende:
Wat is het ineens een kut topique geworden zeg
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:40 schreef Sebasser het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |