Zoals jullie in mijn
topic in klaagbaak kunnen lezen, ben ik van plan om, na onze verhuizing naar ons nieuwe stekkie, niet meer van plan om van de diensten van UPC gebruik te maken!
Even in het kort wat we nu nog afnemen bij UPC:
Voordeelpakket met daarin:
- Standaardpakket Radio & TV, gemeente Ermelo: ¤ 15,83 ,- (incl. btw)
1) - Chello Light ¤ 32,95,-
- Telefonie, abonnement a ¤ 9,95,- (en daar komen dus nog gesprekskosten bij
2) 1) Dit bedrag verschilt per gemeente, maar op de factuur worden de diensten alleen ' opgesplitst' in exl. btw, totaal bedrag wel incl. btw 2) Idem., zie punt hierboven Al met al zijn we gemiddels per maand rond de ¤ 70,- kwijt (het standaardbedrag wordt omhooggedreven door de gesprekkosten die er nog los bij komen)
Mijn ouders hebben zowel internet als telefonie bij Tele2 & ze hebben niets te klagen... Nu ga ik binnenkort even met mijn pa een gesprekje hebben over hun telefonie- & internetverhaal, maar ik knal het hier toch neer, omdat ik gewoon benieuwd ben naar jullie ervaringen
![]()
Nu zie ik
Tele 2 Compleet wel zitten (¤ 29,95,- p/maand), maar ik heb wel wat vraagjes voor diegene die het al hebben!
- Hoe is de ervaringen met de ADSL-verbinding ? Vaak storingen of misschien andere zaken die absoluut niet oke zijn ?
- Ik zie op hun site staan, dat je een starttarief betaald + wat euricentjes per gebelde minuut. Komt daar ook nog een "vergoeding" bij voor de KPN ?
- Zou ik uberhaupt een stuk goedkoper uit zijn bij Tele2, aangezien je bij hun geen vast abonnement hebt + gesprekstkosten, i.t.t. UPC Telefonie ?
Maar we zijn er nog niet
![]()
Ook qua tv wil ik kijken of er mogelijkheden zijn. Daar hebben ze kennerlijk ook wat opgevonden, namelijk
Tele 2 TV Compleet van ¤ 44, 90 p/ maand. Hoe zijn de ervaringen met Tele 2 TV ? Als ik kijk naar UPC's variant, dan zijn de ervaringen verre van positief .
- Hoe is het beeld ?
- Loopt het beeld & geluid een beetje sync ?
- Net als bij de goede vrienden vd. UPC zul je wel een extra kastje moeten scoren om op een 2e tv (slaapkamer) tv. te kunnen kijken ? En is het uberhaupt mogelijk, een 2e tv met een 2e kastje ? Lijkt mij wel
![]()
Pfff... lang verhaal
![]()
Korte samenvatting:
- We betalen nu gemiddeld ¤ 70,- per maand (tv + chello light + telefonie)
- Optie 1 zou kunnen zijn Tele 2 Compleet van ¤ 29,96 + UPC TV a ¤ 15,83,-
- Optie 2 zou kunnen zijn Tele 2 TC Compleet van ¤ 44,90
Optie 1 zou het meest aantrekkelijk zijn, ivm. gedoe met 2e tv icm. Tele 2 TV, maar ik zou het liefst helemaal van UPC afstappen & alleen al omdat het een hoop gedoe is om eerst UPC compleet op te zeggen (we hebben immers een pakket) om daarna weer aan te melden voor UPC TV (of kun je "downgraden" bij UPC
![]()
)
Wie of wie heeft wat goede tips voor ons ?
zondagmiddag ben ik niet thuis, dus zal morgenavond weer eens kijken in dit topic
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"