Ik ben prono aan het downloaden, drink bier en ga zo lekker film kijken en mezelf aftrekken. Noem dat maar niets doen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:32 schreef KlootMajoor het volgende:
Ben ik de enige, die voor de zoveeelste x op een zaterdagavond ( de vrijdag er ook bij in mijn geval) weer lekker niets doet?
Draai je dan nog even stars are blind?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ben prono aan het downloaden, drink bier en ga zo lekker film kijken en mezelf aftrekken. Noem dat maar niets doen.
Waar denk je dat ik me op aftrek?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Draai je dan nog even stars are blind?
Meer eieren eten!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:38 schreef KlootMajoor het volgende:
Pr0n?
Als ik daarmee doorgaat krijg ik een waarschuwing van mn provider
Van een kale kip kan je niet plukken, mijn snikkel die werkt al niet meer sinds de namiddag, voor hem is het ook weekend!
En de gebruikers, dat kunnen net zo goed 50 plussers zijn, die hun prille wilde jeugd al lang en breed achter zich gelaten hebben, met een vrouw een kamer verder die al ligt te ronken
heerlijk met deze hitte.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:40 schreef Markster het volgende:
Heb net 6 dagen gewerkt dus ik ga zo lekker me nest in, ook wel eens lekker
quote:
Hier is het gewoon droog gebleven hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:51 schreef Skyloto het volgende:
het regende hard vandaag.
het is wat je hard noemtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:51 schreef Skyloto het volgende:
het regende hard vandaag.
bron: www.teletekst.nlquote:Winterswijk
Winterswijk en omgeving werden getroffen door zware rukwinden en slagregens. Door de harde wind braken bomen als luciferhoutjes af of werden ontworteld. Tenten van de organisatie van een lokale marathon moesten het eveneens ontgelden en vlogen door de lucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |