dan staat het topic in je active topics lijst en is dus makkelijk terug te vindenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:51 schreef Gooitzen het volgende:
en waar staat dat weer voor? Dat de vraag een keer eerder is gesteld?
Zodra je in een topic hebt gepost, komt deze in 'My active topics'. Als je niets zinnigs te melden hebt zeg je gewoon 'tvp'. Zodat je het topic makkelijk kunt terug vinden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:51 schreef Gooitzen het volgende:
Topics waar je in gepost hebt zijn makkelijk terug te vinden in 'My Active Topics' - het is dus een inhoudsloze post om ervoor te zorgen dat een topic dat je wilt volgen in je active topics komt. Een soort bookmark als het ware.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:51 schreef Gooitzen het volgende:
Goeie film, geen ideequote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:46 schreef Gooitzen het volgende:
![]()
Wat zijn de eerste woorden van de held Harmonica in Once upon a time in the West?
Je maakt een grapje toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:56 schreef Gooitzen het volgende:
Deze quiz is dus een topic? Dus je zet tvp er in als je de quiz weer terug wilt vinden? Ik snap er echt geen hout van, maar goed, ik was bang dat mijn punt in gevaar kwam
Dank voor de vele uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |