quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
Een subtiele:
SHO Haley Joel Osment gewond bij auto-ongeluk » Verbal 29 863 22/07 23:44 - Q_Orianka
TRU geesten en geesten zien/voelen. » B00STER 39 635 22/07 23:43 - ne0c0rt3xx
![]()
Sorry,quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd me niet zo in de gaten! Ik wordt er angstig van
!
Oh, dan is het goed. Maar ik houd het dit maal bij een kunstinzending.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Sorry,.
Ik dacht ik toon ontschuldig wat interesse?![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Maar ik houd het dit maal bij een kunstinzending.
Gekkerd.quote:
Heb je weer met Yvonne zitten cammen op MSN?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
Wat is Windows Movie Maker toch een hoerenprogramma.
Echt élke keer loopt het vast!
Ik leg het verband niet tussen het vastlopen van dat programma en hoerenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
Ja, dat ken ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
Gebruik dan ook gewoon programma's die je niet kunt betalen, net als iedereen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rena, niet om 't een of ander...maar vind je dit zélf nou grappig?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:59 schreef rena het volgende:
[..]
Ik leg het verband niet tussen het vastlopen van dat programma en hoeren![]()
Het is niet grappig bedoeld, dus ik weet niet waar jij het nu over hebt?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
rena, niet om 't een of ander...maar vind je dit zélf nou grappig?
Jaja, bladiebla. Je weet hartstikke goed dat 'hoerenprogramma' niks te maken heeft met hoeren, maar dat het gewoon net zoiets is als 'kutprogramma'. Jouw opmerking was dus als grap bedoeld, maar het wilde niet echt slagen.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:02 schreef rena het volgende:
[..]
Het is niet grappig bedoeld, dus ik weet niet waar jij het nu over hebt?
Wat voor iets, of mogen we daarop wachten tot 12 uur?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Maar ik houd het dit maal bij een kunstinzending.
Goed idee. Je hebt mijn toestemming.quote:
Ik en denken?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja, bladiebla. Je weet hartstikke goed dat 'hoerenprogramma' niks te maken heeft met hoeren, maar dat het gewoon net zoiets is als 'kutprogramma'. Jouw opmerking was dus als grap bedoeld, maar het wilde niet echt slagen.
Aan mij dus de vraag: vond jij die opmerking zelf nou grappig? Of denk je daar niet eens over na als je iets post dat als 'grappig' door het leven moet gaan.
De deadline is vanavond met 24 uur verschoven.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wat voor iets, of mogen we daarop wachten tot 12 uur?
O, het is al 00:6!
En die verhalen moet iets met 2 hebben?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
De deadline is vanavond met 24 uur verschoven.
Dan kan ik ook nog een verhaal inzenden!![]()
Het onderwerp is 2. Dus je kunt bijvoorbeeld iets schrijven over het leuke meisje dat op nummer 2 woont, hoe bezopen je bent na 2 biertjes, of over de 2 mannen die achter elkaar langs de kant van de weg liepen. Eentje groef een gat, de andere gooide het dicht. Toen ik vroeg wat ze deden, kreeg ik als antwoord dat er normaal gesproken een kabellegger tussen loopt, maar die was ziek!.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
En die verhalen moet iets met 2 hebben??
Als onderwerp of thema of maakt dat niks uit??
Oeh, weer een good old rena/Bupa rel!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja, bladiebla. Je weet hartstikke goed dat 'hoerenprogramma' niks te maken heeft met hoeren, maar dat het gewoon net zoiets is als 'kutprogramma'. Jouw opmerking was dus als grap bedoeld, maar het wilde niet echt slagen.
Aan mij dus de vraag: vond jij die opmerking zelf nou grappig? Of denk je daar niet eens over na als je iets post dat als 'grappig' door het leven moet gaan.
quote:
Welke nou weer? Weer één van je flauwe grappen die ik zoveel mogelijk probeer te vermijden?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je nu mijn vraag beantwoorden dan?![]()
Vanavond niet.quote:
Wie ben je, en wat heb je met Bupa gedaan? Bupa zou die 'e' niet vergeten zijn!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke nou weer? Weer één van je flauw grappen die ik zoveel mogelijk probeer te vermijden?
Zonder op de link te quoten, wist ik het al dat het om die vraag ging. Maar dat zeg ik: flauwe grap.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie ben je, en wat heb je met Bupa gedaan? Bupa zou die 'e' niet vergeten zijn!![]()
Oh, en het ging om deze vraag:
ShowChat #864 is living in a Bergkamp Wonderland!
Bedankt en 2500 woorden is een richtlijn?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het onderwerp is 2. Dus je kunt bijvoorbeeld iets schrijven over het leuke meisje dat op nummer 2 woont, hoe bezopen je bent na 2 biertjes, of over de 2 mannen die achter elkaar langs de kant van de weg liepen. Eentje groef een gat, de andere gooide het dicht. Toen ik vroeg wat ze deden, kreeg ik als antwoord dat er normaal gesproken een kabellegger tussen loopt, maar die was ziek!.
Dit is uniekquote:Op zondag 23 juli 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zonder op de link te quoten, wist ik het al dat het om die vraag ging. Maar dat zeg ik: flauwe grap.
En zie edit.
Als we al jouw flauwe grappen zouden negeren, zou je geen enkele reactie meer krijgen op je posts! Dus je bent een beetje de pot of de ketel aan het uithangen. Je mag zelf kiezen welke van de twee!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zonder op de link te quoten, wist ik het al dat het om die vraag ging. Maar dat zeg ik: flauwe grap.
En zie edit.
Als je het in 2 woorden kan, mag dat ook hoor!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bedankt en 2500 woorden is een richtlijn?Want dat haal ik niet meer.
![]()
Lekker puhquote:Op zondag 23 juli 2006 00:22 schreef Ovidius het volgende:
Je blijft zo op je honger zitten als rena er weer eens omheenpost.
Ze zegt iets, Bupa gaat erin, en ze wuift het weer weg.
Da's niet leuk.
Je weet zelf ook dat je nu complete poep aan het praten bent?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als we al jouw flauwe grappen zouden negeren, zou je geen enkele reactie meer krijgen op je posts!
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:22 schreef Ovidius het volgende:
Je blijft zo op je honger zitten als rena er weer eens omheenpost.
Ze zegt iets, Bupa gaat erin, en ze wuift het weer weg.
Da's niet leuk.
Je weet zelf ook dat je nu precies hetzelfde doet als ik?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat je nu complete poep aan het praten bent?
Ja Bupa en zo doe ze dus ook als jij er niet bent.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:26 schreef rena het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat je nu precies hetzelfde doet als ik?
Da's niet waar. Hij gaat erop in en durft beweren dat DM fout is.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:26 schreef rena het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat je nu precies hetzelfde doet als ik?
quote:Bladiebla, lekker boeien.![]()
In jouw utopische wereldbeeld misschien wel. Daarbuiten niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat je nu complete poep aan het praten bent?
O? Ik zie geen argumenten in zijn post anders.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Da's niet waar. Hij gaat erop in en durft beweren dat DM fout is.
Als hij in jouw stijl zou reageren zou er staan:
[..]
Nee, klopt. Er is dan ook echt helemaal niemand die om mijn grapjes lacht. Nee, écht niet. Dat lijkt maar zo. Uhuh.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
In jouw utopische wereldbeeld misschien wel. Daarbuiten niet.![]()
Om deze moet ik anders wel lachenquote:Op zondag 23 juli 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, klopt. Er is dan ook echt helemaal niemand die om mijn grapjes lacht. Nee, écht niet. Dat lijkt maar zo. Uhuh.
Hij weerlegt eerst wat DM zegt.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:29 schreef rena het volgende:
[..]
O? Ik zie geen argumenten in zijn post anders.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |