Dat weet ik. (In de handen wrijf smiley)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
het was gewoon een TVP!
Ik ga morgen naar deE
f
t
e
l
i
n
g
!
Kastlesbeauquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. (In de handen wrijf smiley)
Ja, want daar heb jij ervaring mee he?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Ik las er vluchtig overheen en ik zag daar dus 't e r i n g' staan!
Ik zie er geen kut in hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
Dizer, wat heb je nu weer voor een kutavatar?
Gestofzuigd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weetje he.. stofzuigen.. wat is daar nu het voltooid deelwoord van?
Hihihihihihilarisch.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zie er geen kut in hoor. [afbeelding]
Klopt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Stenen beeld is toch ook niet een woord?
Je lacht als een paardquote:
Bupatih, wat heb jij een slechte smaak in films (op JC na dan..)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
Dizer, wat heb je nu weer voor een kutavatar?
Nee, 'hahahahahalarisch' slaat ergens op.quote:
Nou, niet echt dusquote:
Ik kijk weinig films. En sowieso geen T2!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bupatih, wat heb jij een slechte smaak in films (op JC na dan..).
Dat is wel Robert Patrick als de ULTIMATE BAD GUYin T2
ja da's wel tof natuurlijk....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar toch kom ik wel in de buurt, ik bedoel, het is dezelfde omgeving.
nou, dan zal ik maar linea recta naar de trilpraat hollenquote:Misschien raak ik wel iets aan watjullie
ook hebben aangeraakt!
Jij slaat sowieso als een lul op een drumstel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, 'hahahahahalarisch' slaat ergens op.
Ja, nu weet ik dus niet of ik je gelijk moet geven, hè?!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik dus ook altijd en word ik raar aangekeken.. dan zeggen ze het is stofgezogen..
Right..
Of ik zeg juist stofgezogen en anderen beweren dat het gestofzuigd is ik ben het ff helemaal kwijt nu
Tussen de hi-hatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:17 schreef rena het volgende:
[..]
Jij slaat sowieso als een lul op een drumstel.![]()
Lijkt me best pijnlijk overigens![]()
quote:
Heb vandaag de hele dag lang, op een plasma breedbeeld televisie van 1m27 Fun with Dick and Jane afgespeeld in de winkelquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kijk weinig films. En sowieso geen T2!,
,
!
Had dan op zijn minst 'hohohohoholarisch' gezegd. Dan leek het nog ergens op. Op de Kerstman met de slappe lach bijvoorbeeld!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, 'hahahahahalarisch' slaat ergens op.
Holarischquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had dan op zijn minst 'hohohohoholarisch' gezegd. Dan leek het nog ergens op. Op de Kerstman met de slappe lach bijvoorbeeld!![]()
Altijd! Uitgaan! Van! Je! Eigen! Kracht!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.. volgens mij zeg ik toch wel gestofzuigd.. want ik had pas naar mijn ouders stofgezogen gesmst en daar had ik heel bewust over nagedacht omdat ik er de dag ervoor commentaar op had gehad dat ik gestofzuigd zei.. ofzo![]()
![]()
![]()
Je moet niet zo gemeen over jezelf pratenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Domme mensen.
Grapjesverneukende mensen.
Grapjesnietsnappende mensen.
Je keek nog even in de spiegel!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, één vergeten:
Voorspelbaregrapjespostende mensen.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, één vergeten:
MAG.IK.IN.HET.MIDDEN.LOPEN!?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, één vergeten:
Wat?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
WOEI BROER EN BESTE VRIENDIN WEER THUIS
Euhm, voor zover ik weet niet. Maar wat niet is, kan altijd nog komen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ga je vandaag weer vroeg naar bed Bupa?![]()
Dan zou ik het wel onder rena's account doen, dat is pas logisch. Maar zeg nou zelf, je zag het niet aankomen hè? De grap en postwijze?quote:
Jullie lopen beide achter. Dat doe ik al 3 maanden niet meerquote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm, voor zover ik weet niet. Maar wat niet is, kan altijd nog komen!
Vandaar dat ie in het midden wil lopen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:31 schreef rena het volgende:
[..]
Jullie lopen beide achter. Dat doe ik al 3 maanden niet meer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij je opeens naakt voor de trein zou gooien, terwijl je angstige kreten bezigt en je te goed doet aan het pijpen van meerdere hermafrodriete, donkergekleurde medemensen in latexpakjes zie ik dat óók niet aankomen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het dan leuk vind!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel onder rena's account doen, dat is pas logisch. Maar zeg nou zelf, je zag het niet aankomen hè? De grap en postwijze?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vandaar dat ie in het midden wil lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
Gewoon stofzuigen altijd uitstellen dan heb je nergens last van.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vandaar dat ie in het midden wil lopen.
Op zich zijn dit bést leuk gevonden opmerkingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat meer aandacht voor deze posts zou dus niet misstaan.
Bij dezen.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Wat heb jij nou weer voor drugs gebruikt?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij je opeens naakt voor de trein zou gooien, terwijl je angstige kreten bezigt en je te goed doet aan het pijpen van meerdere hermafrodriete, donkergekleurde medemensen in latexpakjes zie ik dat óók niet aankomen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het dan leuk vind!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |