Niks illegaal aan een torrent hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 10:32 schreef Skwish het volgende:
[..]
Downloaden via meestal de minder legale weg
Downloaden is niet illegaal maar het vervolgens sharen is wel illegaal.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:32 schreef Skwish het volgende:
[..]
Downloaden via meestal de minder legale weg
Zeer waarschijnlijk niet uitgenodigd door Bergkamp.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:51 schreef oYo het volgende:
Winston Bogarde had best wel willen meespelen. Vraag me af waarom Clarence niet kwam opdraven...
Van Basten zou eerst niet komen en Davids was er ook die speelde zelfs nog samen met Van Basten. Ik denk dat Bergkamp Kluivert en Seedorf gewoon niet mag.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:57 schreef ASroma het volgende:
wat denk jezelf, leermeester cruyff en van basten waren er. En die samen met Seedorf, Kluivert in 1 kleedkamer![]()
hmmm das waar, misschien mag ie ze idd nietquote:Op zondag 23 juli 2006 13:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Van Basten zou eerst niet komen en Davids was er ook die speelde zelfs nog samen met Van Basten. Ik denk dat Bergkamp Kluivert en Seedorf gewoon niet mag.
Welnee dat lijkt me onzin. Bergkamp had aan niemand een hekel en anders dan wel eens is gedacht hadden en hebben Kluivert en Seedorf (en Davids) groot respect voor Bergkamp. Juist omdat ie ook een rasvoetballer is, die van trucjes en straatvoetbal houdt - en er zeer bedreven in is.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik denk dat Bergkamp Kluivert en Seedorf gewoon niet mag.
Klopt ja...quote:Op zondag 23 juli 2006 12:52 schreef twi het volgende:
Bogarde, Kluivert en Seedorf zijn natuurlijk van na het tijdperk Bergkamp. Daar heeft Dennis niet zo veel mee denk ik.
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Sören lerby was er ook niet.. Hij heeft ook bij ajax gespeeld, maar ik weet niet of Dennis toen nog bij ajax was ! ik denk van wel![]()
Oke, bedanktquote:Op zondag 23 juli 2006 13:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Iets andere generatie.
Lerby speelde van 1975 tot 1983 bij Ajax, Dennis begon in 1986.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |