Omdat ze spelers te kort kwamen, arsenal had veel meer legends. Babel en Linderbergh stonden ook klaar om erin te komen maar toen floot ie al af.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:10 schreef DrDentz het volgende:
toch snap ik niet wat Jaap in het Ajax-legends team deed, is hij dan bij voorbaat al een legend daar
Ja, wat een halve zoon die Grimandi. Een tackle van achteren in een testimonialwedstrijd tussen legenden?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Ajax had de handicap dat ze met Cruijff moesten spelen en die wonderschone bijna-goal van Davids werd ze keihard door de neus geboord
Wat lul je nou? Hij is al 10 jaar gestopt met voetballen, dus waarom zou hij?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:08 schreef koningdavid het volgende:
Petersson is echt een houten klaas trouwens, met alle respect, hij bakte er echt niks van.
I know. Respect voor Petterson en voor wat hij gedaan heeft. Maar hij speelde echt als een zak stront...quote:Op zondag 23 juli 2006 00:30 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Hij is al 10 jaar gestopt met voetballen, dus waarom zou hij?
Erewedstrijd remember, gaat er om dat hij er is, maakt geen zak uit hoe speelt.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mocht je het niet meer weten, hij is in de 60.
Amen.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:30 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Hij is al 10 jaar gestopt met voetballen, dus waarom zou hij?
Erewedstrijd remember, gaat er om dat hij er is, maakt geen zak uit hoe speelt.
Je hebt het bijna goed, maar toch net nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mocht je het niet meer weten, hij is in de 60.
Stam stond erin omdat Danny Blind geblesseerd af moest haken.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:37 schreef Raphaelo29 het volgende:
ik had het idee dat Stam er in stond door z'n link met het Ned. Elftal.
een Ajax legend lijkt me wat voorbarig maar ik hoop het van harte!
Eerste pass die Van Basten gaf was aan Davids als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:02 schreef Raphaelo29 het volgende:
ik weet niet of het er al over gegaan is maar de verstandhouding tussen Davids - van Basten vond ik ook wel interessant al kon je er op tv weinig van zien hoe die 2 op elkaar reageerden. heb alleen een slechte pass van Davids gezien op van Basten, die die niet kon binnenhouden.
Lijkt me wel iets voor Van Basten om een lullige opmerking te maken richting Davids, zoiets als "Mooie brief heeft je advocaat geschreven, Ed"quote:Op zondag 23 juli 2006 02:02 schreef Raphaelo29 het volgende:
ik weet niet of het er al over gegaan is maar de verstandhouding tussen Davids - van Basten vond ik ook wel interessant al kon je er op tv weinig van zien hoe die 2 op elkaar reageerden. heb alleen een slechte pass van Davids gezien op van Basten, die die niet kon binnenhouden.
als het misschien op dvd uitkomtquote:Op zondag 23 juli 2006 10:08 schreef ASroma het volgende:
is dit nog ergens terug te bekijken allemaal? gister gemist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |