quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:45 schreef HostiMeister het volgende:[..]
Ach kommop, wie verzint deze lariekoek??? heb je hier ook maar enigzins een bewijs voor???
Ooit van Occam's razor gehoord? Deze stelt dat het bij een onverklaarbaar iets de meest simpele aanname de juiste is.
Dus wat is denk je logischer:
-iemand is slaapdronken dus beeldt zich iets in
-iemand zit dankzij het slapen even tussen twee 'dimensies'
hmm...
Ik heb er geen bewijs voor
![]()
Maar goed, wie heeft bewijs dat een andere wereld niet kan bestaan??? Dat er naast onze realiteit meerdere realiteiten zijn. Ik geloof dat dus niet meteen, maar ik neem wel aan dat het mogelijk kan zijn.
Wie weet dat ik teveel bezig ben met andere realiteiten naast onze realiteit, dat ik daarom er sneller in geloof dus. Wie weet ook teveel boeken gelezen en teveel films gezien
![]()
Ik zeg dus niet dat het 100 procent zo is, ik neem aan dat het mogelijk is.
Ooit heb ik een zwarte schim gehad op zolder, die liep gewoon door de deur heen, een schim in een zwart pak. Het was eerder een schaduw in de duisternis. Ik was dus ook half wakker en half slaperig. Niet helemaal helder, en het was donker. Wel helder, maar anders helder, meer in een slaap-toestand helder-achtig
![]()
Maar dan is het misschien zo dat de fantasie een loopje met me neemt
![]()
Maar alsnog zeg ik ook dat het afkomstig kan zijn uit een andere wereld.
Omdat ik twijfel dus. Ik twijfel vaker. Ik zeg niet snel dat het zus of zo is. Zeker niet bij zulke zaken.
Heb ook een keer 3 grote wezens gezien, zoals de film the fifth element, die stonden gewoon in het donker in mijn kamer, en ik kon ze zien, kon zelfs met ze praten maar daar ga ik niet verder op in, anders verklaart iedereen me voor gek
![]()
. En een blauw wezen. Alsof deze realiteit in verbinding stond met een andere realiteit. En dan is het zo dat ik de enige kan zijn die het kan zien, komt iemand anders kijken dan zien die anderen het niet. Dat het een persoonlijke kwestie is dus. Daarom is bewijzen zo moeilijk. Omdat het vaak persoonlijk kan zijn. Dat je met je hoofd even elders bent dus ook. Foto ervan maken zou wel okey zijn
![]()
Dan leg je het vast op foto, en dan is het wel voor anderen ook waar te nemen.
Maar ook dan zeg ik tegen mezelf. " Dromenvanger, misschien zie jij ze wel vliegen". Hoewel ik ook uitga dat ik ze niet zie vliegen. Ik zeg niet zomaar dat ik ze zie vliegen en dat de fantasie een loopje met me neemt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-07-2006 11:17:20 ]