Nou, eh... ik zou het ook moeten nazoeken hoor, dus ik sluit me wat dit betreft geheel aan bij de post van Zanderrr hierboven.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:32 schreef NiekL het volgende:
Maar ik wed dat Jane ons dat wel kan vertellen
Omdat ze het niet van de platenmaatschappij mochten zeggen. The Beatles zijn de best verkochte band ter wereld, wat denk je dat er gaat gebeuren als blijkt dat ze alles bijelkaar gelogen hebben? Paul is niet echt, een groot deel van hun nummers is gejat...daar gaat de hele franchisequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:56 schreef satecl het volgende:
hoe kan je nou weten dat t echt is... waarom zoude the beatles ook allemaal hints geven dat ie dood is, en vlak daarna weer ontkennen....
Wou je zeggen dat ie wel leeft? En Tupac en Elvis leven zeker ook nogquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:46 schreef DonStefano het volgende:
Omg, dat er serieus mensen zijn die geloven dat Paul dood is![]()
1966 bij een auto ongeluk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:24 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wanneer is Paul overleden dan?
Waarom is dat niet geloofwaardig?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
, maar dat hij door een gestoorde fan is neergeschoten lijkt me ook niet geloofwaardig.
paul mcartney ?quote:
Die Paulquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
paul mcartney ?
die in de jaren 80 nog wat nummers had als: once upon a long ago, we all stand together, etc.???
man van linda die allerlei veggie-food op de markt bracht, aanghangers van de natuurlijke hygiene ???
Die paul??
Jawel hoor. Staat op het album 'Help'quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef quaker het volgende:
Maar niemand heeft dit nummer dus?
I'm confused. Dus die jaren 80 paul is niet de paul mcartney van de beatles???quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die Paul. Dat William Campbell daarna nog wat dingen gedaan heeft met de identiteit staat daar uiteraard los van.
Sterker, de Paul Mc Cartney van de Beatles is niet de Paul McCartney van de Beatles.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
I'm confused. Dus die jaren 80 paul is niet de paul mcartney van de beatles???
Nee, dat is dus William Campbell. Linda McCartney bestaat dus eigenlijk niet, het was Linda Campbell. Maar ik betwijfel zelf dat Linda wel wist dat ze niet met de echte Paul getrouwd was.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
paul mcartney ?
die in de jaren 80 nog wat nummers had als: once upon a long ago, we all stand together, etc.???
man van linda die allerlei veggie-food op de markt bracht, aanghangers van de natuurlijke hygiene ???
Die paul??
William Campbell wordt niet voor niks de fifth Beatles genoemdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:41 schreef mberg86 het volgende:
Wat een gelul.. McCartney leeft gewoon nog en is regelmatig op TV. Vorige week volgens mij zelfs nog, ging weer over Beatle rechten en dat gedoe... Hij kreeg er iig weer een hoop geld voor..
Evenals Brian Epstein (dood), Stu Sutcliffe (dood) en Pete Best (carrière dood).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
William Campbell wordt niet voor niks de fifth Beatles genoemd![]()
Hij is al weken in het nieuws door zijn scheiding...maar als dat niet de echte paul is gaat dus eigenlijk die william scheidenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:41 schreef mberg86 het volgende:
Wat een gelul.. McCartney leeft gewoon nog en is regelmatig op TV. Vorige week volgens mij zelfs nog, ging weer over Beatle rechten en dat gedoe... Hij kreeg er iig weer een hoop geld voor..
En George Martinquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Evenals Brian Epstein (dood), Stu Sutcliffe (dood) en Pete Best (carrière dood).
De Beatles zijn dus in feite aardig compleet om een reunie te vormen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Evenals Brian Epstein (dood), Stu Sutcliffe (dood) en Pete Best (carrière dood).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |