Waarschijnlijk was die functie in 2006 nog niet beschikbaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:20 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wel. Midden in je beeld staat een button met daarop de tekst 3D.
je keuken mist een deurquote:Op zondag 23 juli 2006 17:37 schreef Conflict het volgende:
Zo dan:
[ afbeelding ]
Is nog niet helemaal af, nu neem ik ff pauze.. Het is namelijk af en toe best frustrerend
Als je door muren heen kan lopen zou ik het zo laten, maar anders is een deur naar de keuken ook wel handigquote:Op zondag 23 juli 2006 17:37 schreef Conflict het volgende:
Zo dan:
[ afbeelding ]
Is nog niet helemaal af, nu neem ik ff pauze.. Het is namelijk af en toe best frustrerend
Wel als ik weet dat het topic omhooggeschopt isquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:34 schreef Gwywen het volgende:
Dat kan natuurlijk ook![]()
(Let jij altijd op de datum van de vorige post?)
Ik weet niet wat ik er van moet zeggen, maar iets klopt hier niet...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is dit niet een programma voor mensen zonder verbeeldingsvermogen?
Dat vond ik nou ook. Ik heb al wat tutorials doorgenomen, maar het wil nog niet echt vlotten. Terwijl ik meestal redelijk handig ben met dit soort programma (al zeg ik het zelf). Voordeel van een online plattegrond is wel dat je het op elk moment kunt aanpassen, doorsturen etc. bij papierenplattegronden is dit een stuk lastiger..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:06 schreef Fixers het volgende:
Ik ben met floorplanner begonnen. Maar wat een onhandig niet-intuitief programma is het helaas. Ik ben verder gegaan op de ouderwetsche manier: ruitjespapier en een geodriehoek.
Thanks, ik begin er eindelijk een beetje handigheid in te krijgen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:26 schreef Mixende_match het volgende:
Ohhh ik vind het wel erg makkelijk
Als je naar het icoontje van muren plaatsen gaat, en aanklikt zie je een meetlint staan.
Ergens aanklikken en meten maar ,( en op esc drukken om te stoppen)
Maten van de muren en maatlijnen kun je uitzetten door het vinkje maten uit te zetten. Dat zit onder de 2D knopquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:43 schreef wonderer het volgende:
Ik gebruik floorplanner al een jaar of vijf geloof ik, en ik mis in de huidige versie wel opties die er vroeger wel in zaten... zoals het uitzetten van de maten (of ik ben blind). Maar het blijft een handig programma voor een schrijver
Je bent mijn held!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:23 schreef Skypo het volgende:
[..]
Maten van de muren en maatlijnen kun je uitzetten door het vinkje maten uit te zetten. Dat zit onder de 2D knop.
Daar kom je nu meequote:Op woensdag 8 september 2010 15:42 schreef Coelho het volgende:
Ondanks dat het hier om een ander programma gaat, wil ik toch even www.amikasa.com genoemd hebben. Die vind ik ook erg fijn werken en geeft de mogelijkheid om na het platte ontwerp in 3d door de ruimte heen te lopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |