Worden er in de toekomst ook meer meubels e.d. toegevoegd ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:42 schreef Suite75 het volgende:
We hebben een aantal verbeteringen doorgevoerd mede op basis van jullie feedback (bedankt hiervoor)
De belangrijkste bug die eruit is gehaald is de bug die de muren op een gegeven moment scheef trok. Dit zou nu niet meer moeten voorkomen.
Daarnaast is het nu ook mogelijk om de breedte van geplaatste deuren aan te passen, hoef je niet meer alle oude muren te verwijderen als je een nieuwe plattegrond aanmaakt en komt het eigenschappen menu (van meubels) iets minder snel tevoorschijn zoals ook een aantal keer in dit forum was aangegeven als irritatiepuntje.
Je kan de verbeteringen zelf proberen via de demo of via je eigen account.
Veel plezier ermee en mochten jullie nog bugs tegenkomen of feedback hebben laat het ons dan weten...
Jeroen
Heee, wees eens blij met de feedbackquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:16 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Worden er in de toekomst ook meer meubels e.d. toegevoegd ?![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Heee, wees eens blij met de feedback![]()
Het is juist hartstikke tof dat er hier feedback gegeven wordt en er naar gebruikers wordt geluisterd. Ik hoop dat er veel K&W'ers weer aktief gaan 'floorplanneren'
Wat heb jij naast je bed staan? De wasmachine?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:32 schreef bl0emetjE het volgende:
Grappig dingetje! Ik heb ook mn huis gemaakt (om en nabij)
Op het witte kleed in de studeerkamer (bij het bureau) staat mn drumstel bijvoorbeeld en het schildersezel en in de slaapkamer heb ik nog zo'n grote staande spiegel..
En de rode bank ik de woonkamer is eigenlijk een chaise longue lodewijk bank. Maar het gaat om het idee!
[afbeelding]
Das snel. Hij staat er al bijquote:Op maandag 25 september 2006 01:19 schreef elixer het volgende:
Ik mis trouwens een gitaar om toe te voegen. Gitaar aan de muur, gitaar in een standaard whatever...
Rechts in het scherm staat; bij indelingen staat een heel klein symbooltje waar je de tekening mee vernieuwdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:16 schreef Harmen1984 het volgende:
Schop...
Is het mogelijk om de hele plattegrond te wissen, en weer helemaal blanco te beginnen? Of moet ik dan een nieuwe account aanmaken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |