quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:27 schreef XiChico het volgende:
Ik wil de eerste ban wel vangen, als jullie geld naar mij overmaken.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:03 schreef Dagonet het volgende:
Cart_Man, blijft smijten met ziektes en blijft razen tegen andere users. Week vrijuit om eens lekker een strandwandeling te gaan maken en uit te waaien.
2 posts in BB6, ik zie de link niet?quote:
Kut, ik was benieuwd.quote:
Jij dacht zeker dat het Cartwoman was....heel begrijpelijk...dat is tenslotte ook een als "vuig" bekendstaande reluser...quote:
Ik heb slecht nieuws voor jequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Peter6000 mijn held, ik ben je grootste fan.![]()
Boeit me niet, ik wacht op de 10 euro die ik van APK krijg ivm toppertje weddenschap.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb slecht nieuws voor je
Jij hoort niet bij de groep, hebben ze besloten
Dus je eerste ban telt niet mee, ook al omdat ie buiten BB is ontstaan.
En alle mensen die stom tegen mij deden zijn ineens verdwenen, dus het ziet ernaar uit dat ik ook geen ban krijg deze editie![]()
Toppertje hebben ze nog steeds niet gezongen hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Boeit me niet, ik wacht op de 10 euro die ik van APK krijg ivm toppertje weddenschap.![]()
En misschien lok ik je wel uit de tent, want ik ga niet de hele rit je reet lopen likken maar ook opnaaien.![]()
Houden zo, dan krijg ik namelijk 10 euro van APK!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:00 schreef Peter6000 het volgende:
Toppertje hebben ze nog steeds niet gezongen hoor
Hopen dat hij onder die namen écht gestopt is met zuipen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:30 schreef Pinball het volgende:
Het is nu wachten tot MrObjective, LadySnake of tanjafan ons met een bezoekje komen vereren.
Zeker weten. Wat een wanvertoning vannacht... en ook vreemd waarom de nog aanwezigen er niets van zeiden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:21 schreef Nostalgist het volgende:
En terecht!
Wat was het onderwerp van de schuimbekkerij en in welke bewoordingen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:25 schreef Gert het volgende:
Die had ie wel verdiend ja.
Hij zat zo te schuimbekken, lijkt wel alsof-ie het erom dééd. Hoewel hij gezien zijn warrige zinsopbouw ook weer behoorlijk in de lorum was.
Staat er nog steeds hoor. Is niet verwijderd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:45 schreef APK het volgende:
[..]
Wat was het onderwerp van de schuimbekkerij en in welke bewoordingen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |