Die stond nog op m'n lijstje van vorig jaarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:30 schreef Gert het volgende:
Dan worden dat een hele hoop posts van sportvlek.
Het is TOD tochquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Een ban op verzoek kan wel eens langer duren dan je zelf wilt hè APK...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:30 schreef Gert het volgende:
Je hebt het password ook weer veranderd hè, homo.![]()
Ow ow ow ow...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Goeie Grobbenkuiken
Zullen we morgen starten, ik ga zo m'n nest in. Heb door de benauwdheid van afgelopen nacht amper geslapen en heb wat in te halen.
Trap jij morgen maar af meid. Neem rustig alle tijd die je nodig hebt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Goeie Grobbenkuiken
Zullen we morgen starten, ik ga zo m'n nest in. Heb door de benauwdheid van afgelopen nacht amper geslapen en heb wat in te halen.
Je gaat zeker op vakantie ofzo?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Het is TOD toch![]()
Put your money where your mouth is.![]()
Gelukkig heb je een fotoboek, dan post ik mijn bankrekening nummer straks daar wel.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:40 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Met een chello account zijn de mogelijkheden eindeloos!
Pisvlek, Zaadvlek, Zaaddoos etc.
Euh, nee.quote:
Och, APK, met de nieuwe userpolicy kun je dat altijd zeggen toch.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, nee.
Vooral dat 'terecht' gedeelte heeft mijns inziens nadere uitleg nodig.
Zidane is moslim, dus ik neem aan dat hij ook niet drinkt.quote:
Je weet wat een kopstootje is.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Zidane is moslim, dus ik neem aan dat hij ook niet drinkt.
Weinig kans dat ik het ga worden, want ik ga me eens aanpassen wat de rest doet/typt.quote:
Die staat hier niet geregistreerdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |