Kuiken begint!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:14 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Een rondje TOD om de tijd te doden tot de start van BB zou niet zo gek zijn.
Doe Jappie maar een dubbele weekban, met airmilesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Zal ik iemand laten bannen?
Misschien gebeurt er dan eindelijk eens iets hier...
Blijkbaar is - hoewel het er soms wel op leek de afgelopen jaren - dat programma toch niet helemáál bijzaak.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Er komt ook zo weinig informatie. Andere jaren waren er al veel meer dingen bekend of kwamen de geruchten vroeger los... De aandacht begint nu al te verslappen. Talpa is niet slim bezig wat dat betreft.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Blijkbaar is - hoewel het er soms wel op leek de afgelopen jaren - dat programma toch niet helemáál bijzaak.
Mooi.quote:
Kuiken begint helegaar niet!quote:
Doe mij maar!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Je wil te graag.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Doe mij maar!
TOD!![]()
En ik wil het wel in het bantopic zien!
Zelfs over DGK is er nu al meer bekend, en ze weten niet eens of die wel doorgaat...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er komt ook zo weinig informatie. Andere jaren waren er al veel meer dingen bekend of kwamen de geruchten vroeger los... De aandacht begint nu al te verslappen. Talpa is niet slim bezig wat dat betreft.
Die stond nog op m'n lijstje van vorig jaarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:30 schreef Gert het volgende:
Dan worden dat een hele hoop posts van sportvlek.
Het is TOD tochquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Een ban op verzoek kan wel eens langer duren dan je zelf wilt hè APK...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:30 schreef Gert het volgende:
Je hebt het password ook weer veranderd hè, homo.![]()
Ow ow ow ow...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Goeie Grobbenkuiken
Zullen we morgen starten, ik ga zo m'n nest in. Heb door de benauwdheid van afgelopen nacht amper geslapen en heb wat in te halen.
Trap jij morgen maar af meid. Neem rustig alle tijd die je nodig hebt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Goeie Grobbenkuiken
Zullen we morgen starten, ik ga zo m'n nest in. Heb door de benauwdheid van afgelopen nacht amper geslapen en heb wat in te halen.
Je gaat zeker op vakantie ofzo?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Het is TOD toch![]()
Put your money where your mouth is.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |