Je kan moeilijk gaan maken om dit Arsenal C weg te spelen, zeker omdat dit de eerste wedstrijd in het nieuwe stadion is en al helemaal niet uit respect voor Bergkamp.....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Het slechte voetbal kan ik nog begrijpen maar er is weinig aanvallend initiatief, vooral Ajax lijkt de bal liever achterin rond te spelen dan mooi aanvallend voetbal op te zetten.
Ja, voor Seedorf...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:14 schreef Soul79 het volgende:
Rijkaard wisselde Bergkamp trouwens tegen Italië op EK 2000, als ik me het goed herinner.
The Reitsmaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:13 schreef tong80 het volgende:
Stel je voor dat The Reitsma dat zou zeggen zouden we weer kippenvel hebben.
Daar gaat dan z'n no-claimquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:14 schreef fotoloog het volgende:
Het zou me niks verbazen als di Marco meespeelt straks....
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je kan moeilijk gaan maken om dit Arsenal C weg te spelen, zeker omdat dit de eerste wedstrijd in het nieuwe stadion is en al helemaal niet uit respect voor Bergkamp.....
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:13 schreef tong80 het volgende:
Deze man weet zelfs van een crematie een begrafenis te maken.
Er kon hem geen plek centraal op het middenveld worden beloofdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:16 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag nog niet gezien trouwens.
En dat is in jouw ogen positief of negatief?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:16 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik dacht alquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:17 schreef Ambrosius het volgende:
37 miljoen gulden, pfff.
'OOOOOOOOOHHHHHHHH MARADONA ALLES EVEN BRILJANT OOOOOOOOOOOOO MAAAAAARAAAADOOONAAAAA'quote:
Echt goed ziet dit jonge Arsenal er niet uit imo... Hier kan je dus best overheen, mss niet wegspelen zoals ik eerder zei maar het is zeker te doen...quote:
Kluivert Bogarde Litmanen Finidi etc ook niet.. Davids speelt in Engeland. 1+1=2quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:16 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Oiquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:20 schreef Haruhi het volgende:
Hij wou even cool doen, die Dennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |