Okay...iets zinnigs......ff denkuh...quote:Op zondag 23 juli 2006 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Houd je bek toch eens of zeg eens iets zinnigs...
Oh ja, van die screens die niet in Photoshop bewerkt zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:42 schreef scanman01 het volgende:
Maar zoals gezegd ga ik dat tijdens BB6 niet meer doen. Dan wordt het voornamelijk rustig naar de streams kijken en screens plaatsen.
Weer wakker? Ik had je al gemistquote:Op zondag 23 juli 2006 13:01 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, van die screens die niet in Photoshop bewerkt zijn.![]()
Kom je hier doen eigenlijk? Of meer een ramptoerist zeg maar?quote:
Ik ben een ramptoerist en schaam me er geen moment voor!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kom je hier doen eigenlijk? Of meer een ramptoerist zeg maar?
Dan zit je in het juiste topic.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:06 schreef yvonne het volgende:
Ik ben een ramptoerist en schaam me er geen moment voor!
Nee, dat kan niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Scanman blijft om iedereen die er anders over denkt het tegendeel te bewijzen.
We zullen zien.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Het is traditie dat die tegen het eind vertrekt.
En dan bij BB 2007 komt die weer terug.
Dat hoort zo, anders raak ik van slag![]()
Doet die welquote:
Je kunt er op rekenen dat ik veel screenshots ga maken. That's it dit jaar.quote:
Lief dat jij het nog een keer herhaalt.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:
en nog altijd komt APK op hetzelfe uit: Scanman heeft gelogen.
Nou komop APK, je kunt toch wel iets creatievers bedenken? Dit "leugenaars" gedoe begint nu al een baard te krijgen...quote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef APK het volgende:
[..]
Lief dat jij het nog een keer herhaalt.
Hoe is dat trouwens, om een leugenaar als vader te hebben?
Vertrouw je hem nog wel?
Binnen 12 uur?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:34 schreef flugeltje het volgende:
Nou komop APK, je kunt toch wel iets creatievers bedenken? Dit "leugenaars" gedoe begint nu al een baard te krijgen...
En dat omdat ik hem gisteren maar gelijk heb gegeven om van het gezeur af te zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 14:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou komop APK, je kunt toch wel iets creatievers bedenken? Dit "leugenaars" gedoe begint nu al een baard te krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |