En daarom dacht je "laat ik dat even lekker hier melden. Is misschien wel interessant om dat de andere bb6 fokkers mede te delen"?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Geen linkje, maar wel dit:
[..]
het stoorde mij niet hoor, het viel slechts op dat je dit in een aantal topics meende te moeten posten.
Euh waaromquote:Op zondag 23 juli 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Jep. Ik geef het eerlijk toe. Dan kunnen we nu de discussie tenminste achterwege laten
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Euh waarom
Als jij toegeeft dat je gelogen hebt over iets maakt het voor mij alleen maar aanemelijker dat je ook over andere zaken liegt.
Ja, daar wou ik dus nog niet dood op gevonden wordenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:08 schreef Cora het volgende:
Hallo.
Ik heb zo'n 12 jaar geleden een bankstel gekocht van iemand en ik ben er nu helaas op uitgekeken. Heeft iemand misschien interesse?
Hieronder een foto van de bank.
[afbeelding]
Als je interesse hebt dan hoor ik het graag!
Dank je wel!
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:08 schreef donnahvh het volgende:
sow jullie beide in dat huis , dat zou gezellige televisie opleveren![]()
om maar ff ontopic te blijven![]()
![]()
misschien moet ze zelf is gaan zittenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Hummie hoopt ook altijd op zulke types, maar is nog niet echt gelukt.
Ik mag Scanman wel hoor. Maar ik vind het ook wel komisch hoe het APK steeds weer lukt om op de "goede" knopjes te drukken en hem over de zeik te krijgen.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom reageer je constant op ze? Heb je nou écht niet door dat ze je alleen maar over de jank willen krijgen? Nee? Gert en APK, enjoy.
Ik ook , ik ook, ik ook....quote:Op zondag 23 juli 2006 02:10 schreef APK het volgende:
Hij is een leugenaar, hij is een leugenaar, hij is een leugenaar.....![]()
Ik doe een vreugdedansje met je mee.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:10 schreef APK het volgende:
Hij is een leugenaar, hij is een leugenaar, hij is een leugenaar.....![]()
Je moet me trouwens wel ff uitleggen waarom je op een vertiefte tuinset koopt om in je woonkamer te zetten?!quote:Op zondag 23 juli 2006 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik doe een vreugdedansje met je mee.![]()
APK kan vast nog wel meer dingen vinden die ik gepost heb ik andere fora. Un SEX ofzo.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:12 schreef arneaux het volgende:
Ok, Gert en blijkbaar nog meer APK. Enjoy.
Laat het lollig doen maar aan anderen over, OK?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je moet me trouwens wel ff uitleggen waarom je op een vertiefte tuinset koopt om in je woonkamer te zetten?!
En jij nam dat nog serieus ook?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je moet me trouwens wel ff uitleggen waarom je op een vertiefte tuinset koopt om in je woonkamer te zetten?!
Hoi vriendje.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik mag Scanman wel hoor. Maar ik vind het ook wel komisch hoe het APK steeds weer lukt om op de "goede" knopjes te drukken en hem over de zeik te krijgen.
Het is ook een kwestie van een goede timing. Ik schat dat we al zeker wel op een bacootje of 6 zitten momenteel.![]()
Oe! De tegenaanval.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
APK kan vast nog wel meer dingen vinden die ik gepost heb ik andere fora. Un SEX ofzo.
En ook dan tipt ie zijn maatje Gert even![]()
Jammerquote:Op zondag 23 juli 2006 02:09 schreef scanman01 het volgende:
Ja, daar wou ik dus nog niet dood op gevonden worden
Nee.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat het lollig doen maar aan anderen over, OK?
Over de zeik ben ik nog lang niet Gert, geloof me. Maar ik verbaas me wel ieder jaar weer over de kinderachtigheid waarmee APK puntjes probeert te scoren. Wat me nog meer verbaast is dat flink wat users dat hier nog leuk lijken te vinden ook. Maar ook dat zal wel aan mij liggen. En ik zit op 2 baco's nu, dus valt nog mee.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik mag Scanman wel hoor. Maar ik vind het ook wel komisch hoe het APK steeds weer lukt om op de "goede" knopjes te drukken en hem over de zeik te krijgen.
Het is ook een kwestie van een goede timing. Ik schat dat we al zeker wel op een bacootje of 6 zitten momenteel.![]()
Wel dat ie het toegeeft. Maar dat het zijn bank was en dat het een hele oude foto was, dat was eigenlijk direct al wel duidelijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi vriendje.![]()
Vind jij die openbaring dat hij vorig jaar keihard heeft lopen liegen -en later afscheid nam omdat wij allemaal 'triest' zijn'- geen scoop?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |