Hello all
Ik heb een vraag, voor sommige denk ik een beetje raar maar deze mensen weten niets over de situatie dus ik heb ook niet echt veel aan reacties als haal de sleutels terug en dergelijke
Ik woon naast iemand die voorheen altijd een maat geweest is van me
Nu is het zo dat de verhoudingen heel krom liggen en we elkaar niet meer spreken en als we elkaar zien negeren we elkaar
Een tijdje terug toen alles nog koek en ei was was ik op vakantie en toen ik terug kwam vertelde hij weken later dat hij eventjes mijn reservesleutels die bij hem (nog steeds) liggen had gebruikt en dat hij wat kookgerij had gepakt
Dit vond ik toen niet erg omdat ik het hem toch wel had gegeven als ik thuis was, ik ben de moeilijkste niet , daar ben je vrienden voor
Nu is het zo dat ik volgend weekend dus weer het weekend weg ben wat hij dus weet en nu wil ik toch het zeker voor het onzekere nemen en eventjes nagaan of hij misschien niet weer mijn woning ingaat om iets te halen/pakken/whatever
Hoe kan ik dus dit het beste monitoren?
ik zat zelf te denken aan beetje zand alvorens in dus weg zou gaan te strooien aan het begin van de deur zodat ik eventuele 'movements' zou kunnen zien
Iets afzegelen zou ook kunnen, maar is lastiger, vooral omdat ik dan met plakband/stickers iod moet werken
Misschien als ik de deur dicht trek iets ertussen klemmen wat aan de binnenkant zit wat dan dus als ik terug kom zou moeten vallen, maar wat en hoe zou ik dit kunnen doen
Heeft iemand een makkelijke manier om te kunnen zien of iemand de deur open heeft gemaakt/binnen is geweest?
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.